• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Herlige lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Herlige lørdag:-)

God morgen fra Ris. Stille og rolig her i huset på denne tiden. Når PT'n (mer personlig blir det ikke) våkner er vi klare for en treningsøkt. Ingen andre planer for dagen - deilig. Ha en like bra lørdag du også.

Re: Herlige lørdag:-)

God morgen fra Sandaker. Min tur til å stå opp i dag, men greit med NRK Supers arkiv som barnevakt. Etterpå blir det å avlevere arvingen hos de gamle. Vi tar oss en skitur før en middag hos noen venner i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra havet
Nå er det en pause fra vinden så nå får vi gjort litt igjen. Satser på at det ikke blir flere stopp så en kommer seg på land om noen dager.

God dag fra Gamle Oslo. Her blir det bacalao og whisky i aften. Får vel støvsuge litt før gjestene renner inn fra 16-tiden. Ha en fin-fin lørdag, med eller uten hva det måtte være!

God morgen fra Grønland. Nok en byhelg uten altfor store planer, iallfall ikke i dag. Madammen skal på firmafest, så da byr det seg mulighet for litt gressenkemann-aktiviteter kanskje? Ha en strålende lørdag[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

God tidlig morgen fra Atlanta. Endte opp med to timer i secondary på Newark i går. Ikke noe å anbefale men slapp nå onn etter tre runder med intervju...

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God tidlig morgen fra Atlanta. Endte opp med to timer i secondary på Newark i går. Ikke noe å anbefale men slapp nå onn etter tre runder med intervju...
Hva er "secondary"? Og rakk du flyet du skulle ha til Atlanta (17:00?) eller måtte det bookes om?

Hva er "secondary"? Og rakk du flyet du skulle ha til Atlanta (17:00?) eller måtte det bookes om?
Secondary er det stedet man havner når de må undersøke ting nøyere. Se min tripreport om det i Tripreport forumet. Nei måtte ikke bookes om

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Secondary er det stedet man havner når de må undersøke ting nøyere. Se min tripreport om det i Tripreport forumet. Nei måtte ikke bookes om

Du er ihvertfall i celebert selskap, sammen med Bondevik

God ettermiddag fra Playa de Fnat Americas. Ikke noe secondary screening her. Kom greit ned med NAI i går. Eplekjekt inviterte jeg en annen flyprater her til fly&øl, men hadde ikke helt tatt i betraktning at jeg skulle ha 1,5 døgn her... og varte opp Moderen og Fungerende.

Øl ble det heldigvis allikevel, siden Fungerende liker det veldig godt. Hockey match er det også, så det er bunnløst med grunner til å drikke. Nå blir det en nap, før det bærer ut og spise.

I morgen blir det å hente leiebil, og så ta den obligatoriske kjøreturen opp til El Teide for å ta en kaffe og spise kake. Dernest ned igjen til Abama. Det er snart 10-års jubileum for dette nå. Ganske kult.

Og så bare elsker jeg det ukompliserte med å sitte her på terassen i selveste Syden. Sol over det hele. 100% upretensiøse mennesker (alle tullingene er i Abama, dit vi så klart skal i morgen). Litt øl. Stekte poteter med bacon of Piffi kjøpt hjemme. Barneskrik. På en måte er det prevensjon. På en annen måte ikke.

Ha en fin dag... wherever you are.

I morgen blir det å hente leiebil, og så ta den obligatoriske kjøreturen opp til El Teide for å ta en kaffe og spise kake.
Med fjellheisen opp? Hvor lang ventetid var det for å komme opp?

Siden jeg satt min lit til Apollo kom jeg meg ikke opp fjellheisen. :old

Kvelden fra Snillfjord. :)

Stjerneklart og kaldt, men ikke verre enn at man fikk en tur ut for å kaste søppel. Ellers er det dønn stille, ser man bort i fra at jeg spiller musikk som om det ikke bodde folk i 1 mils omkrets.

En ikke-planlagt handletur fikk svidd Visakortet litt, men nå har man det man trenger for den årlige Super Bowl-natten...og vel så det skulle jeg tro. Det blir tidenes slanke-vår/sommer i 2017 tror jeg.

Ha en fortreffelig en! :)

God kvellings fra Stavanger. Her har det vert vaske dag og 3 biler er rengjort. Videre gikk turen ut for å klage på en LED pære jeg kjøpte. Den slo seg på og etter en stund gikk den av for så å komme på igjen. I butikken ble jeg gjort oppmerksom på at pæren hadde innebygget bevegelsessensor...... litt flaut, jepp :)
Nå er et bedre måltid lempet innpå sammen med en fl. Faustino1
Ha en bra kveld :)

Med fjellheisen opp? Hvor lang ventetid var det for å komme opp?

Siden jeg satt min lit til Apollo kom jeg meg ikke opp fjellheisen. :old

Tror ikke vi gidder det, altså. Det er vel 8'ende året på rad. Så det blir nok kaffe og en kakebit på kaffeen på sletta nedenfor buss-kaoset.

Og som en annen her sier - leiebil gruser busstur. 7-av-7 dager i uken :)

Back