Herlig torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Lecce. I dag skal vi ut til kysten på østsiden av stiletthælen - svømme fra et hav til et annet hav…ikke mange steder i verden du kan gjøre det så lett:-) I kveld skal koffertene pakkes før morgendagens reise med Frecciarossa. Nyt sommer og sol:-)

God morgen fra havet.

Fint med sommer på kalenderen for da er det litt roligere på havet med nesten flatt hav og sol bak skyene [emoji849]

Tok en impuls booking på SAS sine sider i går og angrer dypt og hellig i dag. Kan jo kansellere innen 24t og det burde jeg gjøre. Fly til EWR neste helg på Plus i en A321 frister ikke, men burde kanskje prøves(?)

Noen som har formening om den A321 ???

Morn fra Lysebotn. I dag skal man på sykkeltur. Den eneste veien å sykle herfra er oppover. Dette er visst bursdagsgaven min, så lurer på hvor glad i meg kona egentlig er

Mornings fra Asker. Det bøtter ned, merker såvidt øllene fra i går, og får vel ta en visit på kontoret etterhvert. Grillfest i kveld, men ser ut som det skal være en mulighet at det tørker opp innen da. Ha en fin dag.

Morn fra Bergen Børs. Her sov jeg faktisk for godt så frokosten nytes 45 min bak skjema :) Første møtet blir da på den bergenske samferdselskatastrofen ;)

God morgen fra Kongsberg. Etter en fuktig natt (i dobbel forstand) ser solen ut til å titte fram igjen[emoji846] Havnet på konsert med Emma Steinbakken i går, og det var faktisk overraskende bra. Husvertens kjøleskap var beskjedent utrustet med frokostråvarer, så får svippe en tur ned på Meny. Etterpå blir det en liten mc-tur til Veggli før man begir seg ut på festivallivet igjen. Ha en strålende torsdag!
92dc7d67f276acf436993239ffcd968c.jpg

God morgen fra havet.

Fint med sommer på kalenderen for da er det litt roligere på havet med nesten flatt hav og sol bak skyene [emoji849]

Tror det er et av de beste plus-produktene som finnes. 12 seter bare, de er iallfall ikke dårligere enn A-350 og mye bedre enn A-330 siden de har leggstøtte. Ta en for laget og skriv en trip report.

Litt sliten morgen, faktisk så sliten at jeg fortsatt ligger i sengen selv om det er arbeidsdag. Satse på at formen etterhvert stiger.

Må vel også bestille hotell iallfall første natten i sfo. Gode forslag til steder å stoppe på 101 nordover til sea tas imot med takk. Er Portland et sted å tilbringe to dager eller er det fortsatt bare sorgen?

God morgen/ formiddag fra Riga!

Er bare på kort mellomlanding på vei til Polen. En kjapp tur med AirBaltic hit og nå en enda kortere flight med LOT til Warszawa som skremmer med 36’C i dag. Imorgen skal temperaturen heldigvis ned på ‘normale’ 23’C og det kjennes mer levelig!

Ha en fin torsdag!

Last edited:
Fly til EWR neste helg på Plus i en A321 frister ikke, men burde kanskje prøves(?)

God formiddag fra Skaun!

Helt enig med Chrisscross her, Plus-produktet på A321 er helt utmerket! Har fløyet med maskinen i Plus noen turer det siste året, og er meget fornøyd!

Så du får bare ta turen! :)

Ellers roer det seg ned mot neste reise her også, blir en helgatur til Røros med litt fjellvandring, før man igjen tar seg over dammen og til Tampa denne gang. Nå skal konemor være med, da jeg satser på å ta noen dager fri innimellom slagene også!

13 grader og fortsatt regn her...

Kim

God torsdag fra Chile hvor det straks er klart for dagens treningsøkt. Sommeren er innom en tur og det er meldt behagelige 23 i ettermiddag. Ikke ille midtvinters. Og i morgen venter skikjøring i Andesfjellene. Kan jo bli rene påskestemningen.

God morgen fra Texas. I natt har det vært dannelsesreise med overnatting på Motel. Barna har blandede følelser - synes det er kult, men selv om rommet har tre dobbeltsenger så la alle tre skviset sammen i en av de da vi våknet. Middagen ble inntatt på en herlig restaurant intilll en åker. I dag er det siste etappe og en liten tur innom Oklahoma før det bærer til Austin.

c8c8cc8de7931ae51de75acd61c712b1.jpg

Glad morgen fra Lecce. I dag skal vi ut til kysten på østsiden av stiletthælen - svømme fra et hav til et annet hav…ikke mange steder i verden du kan gjøre det så lett:-)

Siden du er i Lecce, hvilken fotballbegivenhet skjedde i nettopp Lecce i 1985? Hvorfor var folk rasende på NRK den kvelden?

God morgen fra Texas. I natt har det vært dannelsesreise med overnatting på Motel. Barna har blandede følelser - synes det er kult, men selv om rommet har tre dobbeltsenger så la alle tre skviset sammen i en av de da vi våknet. Middagen ble inntatt på en herlig restaurant intilll en åker. I dag er det siste etappe og en liten tur innom Oklahoma før det bærer til Austin.

God kveld fra Sainte Maxime. Begynner å nærme seg slutten av turen her nå desverre. Men noen dager har vi igjen. Straks drar vi ut for et nytt nydelig måltid på La Reserve Gayard.

Ha en best kveld!!

God torsdag fra Calgary. Her er det klart for årets store happening, Calgary Stampede som starter i dag. I morgen er det parade gjennom sentrum som blir ledet an av ingen ringere enn Shania Twain! Det er ventet over 1 million folk til festivalen så det blir folksomt. Jeg har heldigvis ordna meg privat innkvartering i Kensington like utenfor downtown så jeg er heldig sånn set. Hotellprisene her er jo helt ville den neste uken.
Planen er å se paraden i morgen, og gå på Kygo-konsert på mandag 😅🤠 Skal også få debutert mitt nye cowboyantrekk da så det kan jo bli artig. Yeeehaaaw

Back