Herlig onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et vått og sommerlig Oslo. Klar for en tur til tannlegen før jobben tar meg til toppen av byen. «Lite» anbud som skal leveres i løpet av dagen og morgendagen…man skal da jobbe hel frem til ferien… Skal se det må fylles på med is.

God morgen fra kontoret. Siste hardkjør i gymmet for sesongen er over. Ble "Crockets Theme" på spellern i bilen og reisefeberen er på plass igjen.

Turen til Vestfold gikk som ønsket så man kan faktisk kanskje roe seg ned i ferien.

God morgen fra kontoret. Men junior på slep, før han plukkes opp av modern og tas med på tur. Halv dag, før jeg sjekker ut og stikker til Ekeberg for Tons of Rock. Kalde øl slår excel. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg.

Fint vær i bygda i dag med solen som akkurat har kommet frem. Får prøve å få litt mosjon etterhvert med en gå tur. Ellers skal det skrives noen begrunnelser for eksamenskarakter på et emne jeg var ekstern sensor på. Dette er virkelig ikke det mest spennende arbeidet, men det må gjøres siden studentene har krav på det om de ber om det.

Ellers blir det nok telefonsamtale med et par leger etterhvert angående noe småtterier. Det går ikke en uke uten minst et par samtaler/prøver/undersøkelser med sykehuslegene. De gamle kommer også på besøk i kveld og blir her noen dager så jeg må vel prøve å få ryddet litt i kåken etterhvert også.

Strålende sommerdag i sør også. Ikke en sky og se og tempen har passert 25 grader.
Ingen planer for dagen, så da er det vel bare å nyte...

G’morgen .. 26 grader ute og nesten flytende luft. Trenger et lite tordenvær ..

Straks ut med vovsen, blir kort tur i dag.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et flaggstang-stort Stabækflagg? Siden vi har noen lokale her .. ;). .. nytt eller brukt ..

Yo, Boyz and gørlz! God dag fra trylleland. Nå har det vært en liten kontoreringspause ute av sola og så bærer det til Carrefour før vi skal bade enda mer før vi spiser og spiller Yatzy igjen.

Dette er livet ass.

Starte hver dag uten en eneste forbaska plan utover en firkant med mørk sjokolade og en shot espresso på senga.

Ha en fin onsdag!

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et flaggstang-stort Stabækflagg? Siden vi har noen lokale her .. ;). .. nytt eller brukt ..

Skal du feire nedrykk fra OBOS siden du er på jakt etter flagg? Ser at Stabæk jobber hardt for å spille seg inn i nedrykkstriden. Vet ikke om noe Stabæk flagg, men skal gi et pip om jeg slumper over noe. Kan imidlertid være behjelpelig med å skaffe til veie et Brann flagg..........

Back