• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Herlig jobbtirsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra Svartehavet. Klart å sove 7 timer i Premium og det må man være firnøyd med. Dommen over Seoul var at man må tilvake dit. Mistenker det har med shopping å gjøre.

Veldig mye god mat i Korean loungen som er nyoppusset.

Stille morgenstund etterfulgt av herlig toppmøte på Lillestrøm stasjon. Så går turen videre til Hamar og bisettelse til en eldre onkel. Tilbake i byen blir det et besøk hos opphavet før det skal pakkes i kveld. Påskeferien har jo såvidt startet. Ha en fin tirsdag med eller uten arbeid.

God morgen fra OSL. Alt for tidlig oppe i dag også… Brått slutt på 4 ukers påskeferie. Har nettop boardet en Lufthansa A320 på vei til MUC. Skal videre ut i provinsen for to eller tre dager. God tirsdag ønskes🙂

Mornings fra Asker. Straks avreise, så minstemann kommer seg på SFO og jeg på jobb. Solrik vårdag. Så får jeg se om jeg blir litt klokere på høstferien.

God morgen fra havet.

Et helikopter i ettermiddag og så er det min tur.
Værmelding er uforskammet bra med tanke på kansellering av helikopter så det går nok på tid i dag og i morgen.

DY har behagelige priser til LPA i neste uke. Direkte fra/til BGO. Bør vurderes.

Morn fra Tønsberg. Her var man på plass på hjemmekontoret allerede 0730 mens barna sov fortsatt??? Fungerer tydeligvis bra å la de dele rom.
Nå skal det jobbes, og så blir det sikkert en kaffe i sola i løpet av dagen, og så skal man også til legen for å fjerne litt sytråd fra armen. Tipper jeg også denne gang får en regning i stedet for premie...

God morgen fra Svartehavet. Klart å sove 7 timer i Premium og det må man være firnøyd med. Dommen over Seoul var at man må tilvake dit. Mistenker det har med shopping å gjøre.

Veldig mye god mat i Korean loungen som er nyoppusset.
Venter spent på en report her..

God morgen fra kontoret.. Nydelig scenic route til jobb i dag og ser at nå tiner folk opp igjen. Nydelig påske, men godt med rutiner igjen.. Det var en av de første påskene i nordlige strøk, og det skjer nok ikke neste år.

Morn fra Kristiansund. Her er det fin fine dager i ny jobb. Reising har man mer eller mindre slutta med, så nå kan man heller sikte seg inn på de lange turene. Blir nok 2 turer bortover iløpet av året for mere racing.

Morn fra Tananger i finværet,

Lett opprydding i dag rundt huset etter Dave.
Resten av dagen går med til jobbing på Flymuseet.
Det skal jobbes på DC6ern i dag.

Ha en fin tirsdag.

Igang på gjemmekontoret etter en natt med elendig søvn. I det minste skinner solen fra skyfri himmel og det er vindstille. Mangler bare sånn ca 20 grader da......
God tirsdag!

Halloen fra Gaustad. Startet dagen med herlig toppmøte i Lillestrøm. Ikke en dårlig måte å runde av Påskeferien på. Som et par her er inne på er det digg med ferie men det er jaggu bra digg med hverdag igjen etterpå også.

Ikke at jeg har gjort så mye hverdagslig enda men det kommer nok. Helt plutselig. Jeg sitter liksom her på bortekontoret med kaffekoppen og stirrer på hvor jeg skal starte.

Ha en best tirsdag

God formiddag fra Skaun!

Her kontoreres det, før man skal hente noen solsenger (!!!!) kona har bestilit i løpet av påsken... maaaakan.... :)

Fredag går turen til New York for noen dager. SAS har jo ødelagt den ene Rimowaen min (igjen), så da må man over til butikken på Madison Avenue for å reparere. Hjem igjen Mandag. Meldt 20 grader og sol, så får nyte helgen i Central Park!

Kim

Jaha, tirsdag igjen ,,, Siter her med kaffe og bananbrød og sjekker VRBO-eiendommer som tillater en 115-punds berner .. Tror det krever en sjokoladebit også. Man får Marabou på Amazon nå, så jeg kan være litt grådig. Ikke helt som Hval eller Nidar, men i nøden spises det også. Må bare passe på at temperaturen på leveringsdagen er moderat. Postbilene har ikke alltid aircon ..

Ser den oransje har angrepet Kharg, sannsynligvis med bakkestyrker .. så får vi se hvor det smeller ellers. Kan ikke noen snart klubbe ned pedo'en så vi får slutt på faenskapet?

Men her er imidlertid N394UA fotografert i Seattle på denne dagen (7. april) i 2004.

P4070008.webp

God nesten (?) ettermiddag fra Klepp. Og Påske? Joda, jeg har vel sett påskevarene i butikken, men selve høytiden var det vanskelig å legge merke til. Nuvel, helt hverdag var ikke dagen i dag, med planleggingsdag i barnehagen, og div. møter med skole, lege, og offentlige etater. Får satse på at hverdagen setter seg litt bedre i morgen...

Back