Her er marerittet mitt i natt:

Concorde

BA Concorde Sep 1998
Leste overskriften og vips der forsvant den søvnen!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article920595.ece

Replying to Topic 'Her er marerittet mitt i natt:'

Bare bildet er da nok til å gjøre de forferdeligste ing med nattesøvnen......

Skal i allefall lese om dama... Med den hetsen hun er utsatt for blir jeg jeg nesten provosert nok til å forsvare henne...

Skulle akkurat til å skrive det samme EB. Satte meg ned og leste det som stod om henne. Hun har ikke hatt verdens enkleste jobb for å si det mildt.
Flygelederne er nok ganske så sure, men det tror jeg de hadde vært uansett hvem som satt på toppen og skulle gjennomføre de tiltakene Avinor har måttet gjøre. Kanskje de er vant til å få viljen sin?

Dessuten er det alltid 2 sider av en sak.

Enig igjen... Tror kanskje hetsen mot Flesland begynner å slå tilbake på mobbegjengen.

Jeg vet ikke mere om dama enn det som kommer opp i media, men en ting som fort kan ødelegge for henne, er det hun selv sier om å bli spiss og ironisk istedet for sint.
Det er noe jeg, mange ganger desverre, bruker selv...., og det kan sammenliknes med å stikke digre kniver i "motstanderen" og vri rundt. Dette tar det mye lengere tid å reparere enn om man bare hadde blitt skikkelig forb***** på en person i kampens hete. Kanskje det er derfor enkelte ikke klarer dama, at de i tillegg til alt annet er blitt skikkelig såra?
Ja, ja, ikke vet jeg....:spin:

Ironi/selvironi er ikke det som betgner nordmenn best... Førstnevnte krever jo en viss humor - den andre krever trygghet!

Er vel derfor så mange misforstår innleggene mine....og må hele tiden poengere når jeg skriver og setter ting på spissen...eller ironisk.:)

Jeg syns hun er modig. Hun tar vanskelige og nødvendige beslutninger, men slikt blir man aldri populær av i dette landet.

Originally posted by DY

Er vel derfor så mange misforstår innleggene mine....og må hele tiden poengere når jeg skriver og setter ting på spissen...eller ironisk.:)

Jeg er ikke ekspert på området, men husk at humor er noe av det alvorligste man kan drive med. Det samme gjelder ironi...., skal dèt brukes, må det samtidig legges så mye i det at mottakeren på et visst stadium SKJØNNER at det er ironi.
Er man ironisk og mottakeren ikke ser ironien, vel da har man èn av mange oppskrifter på en konflikt.... :)

Originally posted by LN-SSL

Originally posted by DY

Jeg er ikke ekspert på området, men husk at humor er noe av det alvorligste man kan drive med. Det samme gjelder ironi...., skal dèt brukes, må det samtidig legges så mye i det at mottakeren på et visst stadium SKJØNNER at det er ironi.
Er man ironisk og mottakeren ikke ser ironien, vel da har man èn av mange oppskrifter på en konflikt.... :)

Ironi, selvironi og humor må ofte ses i forhold til en spesifikk kontekst, og er derfor oftest lettest å forstå for folk man enten kjenner eller som er fysisk tilstede og kan oppfatte et videre spektrum av virkemidler enn bare ordene. Ironi osv. er vanskelig å formidle i skriftlig form, og det er derfor ikke så dumt å bruke noen av de fine smile-fjesene som er tilgjengelige.

jy
(som setter stor pris på folk som har humor og en viss grad av selvironi)

Originally posted by LN-SSL

Originally posted by DY

Ja og jeg har derfor vært nødt til å skrive når jeg bruker ironi.....:wow:

å dæven.. den dama der.. omtrent like atraktiv som en pose peanøtter..

Jeg skjønner du fikk søvnproblemer :p

dæven.. den dama der.. omtrent like atraktiv som en pose peanøtter..

På vegne av "Polly Peanøtter" tillater jeg meg å protestere, makan til fornærmelse... :naughty:

Originally posted by Dakota

På vegne av "Polly Peanøtter" tillater jeg meg å protestere, makan til fornærmelse... :naughty:

ok da... MEN nå skal jeg nå bare ha nevnt at aldri så godt peanøtter er , så finner jeg ikke akkurat disse så veldig sexuelt tiltrekkende og atraktive.. :D

det vil aldri være lett å drive med omstillinger innenfor bedrifter med sterke fagforeninger og ansatte med spesialkompetanse - se på typografene i Akersgata, piloter, heismontører, journalister...

Originally posted by Scanor

Originally posted by Dakota

ok da... MEN nå skal jeg nå bare ha nevnt at aldri så godt peanøtter er , så finner jeg ikke akkurat disse så veldig sexuelt tiltrekkende og atraktive.. :D

Som tidligere sagt av andre: Noen ganger lurer man på hvorfor det er så få jenter på forumet. Andre ganger lurer man ikke...:p

Back