• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Helsinki-Hongkong nonstop fra mai 05

MD90

ScanFlyer Blue
Fra StandBy:

Från och med den 31 maj 2005 kommer Finnair att flyga non-stop från Helsingfors till Hong Kong tre gånger i veckan, med anslutningsflyg från Stockholm. Den totala restiden från Stockholm till Hong Kong blir runt 12 timmar.

Replying to Topic 'Helsinki-Hongkong nonstop fra mai 05'

Jeg må si jeg har stor sans for Finnairs satsing på østen...moro at de klarer å utnytte sin geografiske posisjon....går denne utvidelsen på bekostning av noe annet ? noen som vet ?

Jeg leste at Finnair i høysesongen kommer til å ha 10 (!) ukentlige til Bangkok. Imponerende .. Og i Oslo har vi ikke 1 engang.

nei jeg vet ikke....de har vel bare 6 md11 maskiner så.....

Som sagt, BKK har det ikke gått ut over. Var litt snakk om å lease enda flere M11er for jeg dro. Nå er jeg jo på utsiden...

stilig hvis de får inn et par tre md'er til....(drømme drømme)

Leste i samme pressemelding at AY i vintersesongen skulle ha direkteflyvninger mellom Europa (Paris Zurich, Amsterdam, Milano) til nord-Finland, og at enkelte av disse til og med skulle flys med MD-11....... !!! Er det virkelig så mange som vil stå på ski og besøke julenissen?

Det er ikke noe nytt i seg, julecharters har det gått i mange år fra Europa til RVN. Ikke heller nytt at man setter inn M11, selv om det ikke er hver dag akkurat. Siden Finland klart bedre enn Norge og Sverige å selge hvor nissen bor, så er det stor etterspørsel fra turoperatører.

Back