• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hellstrøm og fly (A380)

Someone

Moderator
Medlem
Hellstrøm og fly (A380)

Ja, dette er i kategorien bittesmåprat, men uansett.

Har aldri tenkt på Hellstrøm og fly samtidig, selv om mat og vin og fly, sammen med ski er det som er topp tre interessene mine. Men jammen oppdaget jeg i dag at Hellstrøm nevner Airbus A380 i kokeboken sin "Bagateller for livsnytere"

ImageUploadedByTapatalk1357924703.292323.jpg

Men viktigst er uansett dette: "Livet skal være godt, kurtisen skal være pirrende, elskoven skal være deilig, ta deg til nye horisonter"

Last edited:
Re: Hellstrøm og fly (A380)

Interessant sammenligning, det var ikke det jeg ville brukt umiddelbart for mat.

Interessant sammenligning, det var ikke det jeg ville brukt umiddelbart for mat.

Det neste blir vel at vinen har et hint av sjokolade, litt rosin, noe tobakk, og en liiten anelse jetfuel... :-)

... og måltidet avsluttes med sur pulverkaffe og en miniatyrflaske konjakk ... :p

... og måltidet avsluttes med sur pulverkaffe og en miniatyrflaske konjakk ... :p

Hærlig...! Men da er det viktig at pulverkaffen har akkurat den riktige touchen av klorin! Hvis ikke så føler man seg groundet.... :-(

Selvfølgelig .. :headbang

Skjønner det er for lenge siden jeg har bedrevet profesjonell flytrappklatring ....

Bare han ikke begynner å "rydde opp" i SAS catering. Husker Heston Blumenthal lagde OL meny for BA i sommer. Alt var komplett uspiselig. Skikkelig grevling.

Tror det kunne blitt bedre hvis Hellstrøm kunne rydde opp i SAS.
Han har jo en helt annen matfilosofi enn Heston!

Vel... - vist på TV: Han KOKER pinnakjøt i vatn, istedenfor å DAMPE det. Ikkje bra - hold han langt unna...!

Ja, takk, begge deler. Flymatprogrammet med Heston var jo særs interessant.
Ellers er jo det endel kokker som står for maten rundt om, sikker med litt blandet resultat. Det må jo en del kompromisser til.

E

Back