Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det er Helitrans som eier helikopteret, iflg HRS. Går man inn på Flightradar24 og kjører playback, er det høyst sannsynlig LN-OFU.
Med fare for å bruke statistikk fra «husken», men dette er vel ikke akkurat første helikopter som Helitrans mister?
Nei, det er det jo langt i fra. Men mister de flere enn andre selskap ift. volum og oppdragenes natur? Jeg har ikke peilig. Men f. eks. Airlift har jo ikke en smertefri historikk de heller.
Triste greier.Med fare for å bruke statistikk fra «husken», men dette er vel ikke akkurat første helikopter som Helitrans mister?
Med fare for å bruke statistikk fra «husken», men dette er vel ikke akkurat første helikopter som Helitrans mister?
Statistikken for små helikoptre må være forferdelig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.