Hegemoniet er brutt!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da ser det ut som at jeg lettere kan komme meg til kontoret ved Heathrow fra neste april!

Grinstein said Delta would be ready to start services from Heathrow next April (when open skies comes into effect) having come to an arrangement to secure runway slots at the airport from its two European partner airlines, Air France and KLM. It is expected that Delta will fly not only to Atlanta, but to JFK.

Delta rises again on new wings

:USA :EU

Så de kan kjøpe slot's av andre etter at dette nye systemet kommer i effekt... Trodde BA krevde at de skulle vente til T5 åpnet jeg da...

Originally posted by ThomAAs

Så de kan kjøpe slot's av andre etter at dette nye systemet kommer i effekt... Trodde BA krevde at de skulle vente til T5 åpnet jeg da...

BA eier ikke LHR eller T5 og kan ikke kreve noe som helst kun ønske. Og det er heller ikke restriksjoner på kjøp og salg av slots på LHR

Originally posted by ThomAAs

Det vet jeg, jeg var vel ikke helt tydelig :-p Jeg tenkte på flyvingene til JFK...

Delta har allerede rettigheter til å fly JFK-London. De ble kjøpt fra UA for noen måneder siden, men inntill Open-Skies kommer i effekt 01.04.2008 må de fly til LGW (imotsetning til UA som fløy JFK-LHR sammen med AA, BA og VS)

Back