Heavy dag på OSL i dag!

LN-CGJ

ScanFlyer Silver
Heavy dag på OSL i dag!

Er vel en dag med mye stort på OSL i dag.. Det meste er vel innom, tror jeg.

Vi har:

Sas med A333 til New york
Norwegian/hifly med A343 til Bangkok
Thai med B772 til Bangkok
Korean med B772 til Seoul
Pia med B772 til Islamabad
Qatar med A333 til Doha
TCS/Pullmantur med B744 til Palma og mulig flere steder.

I tillegg til frakterene:

Korean Air cargo med 744/77F
Asiana med 744

Har jeg glemt noen? Må vel ny rekord med widebody på en dag dette?

Last edited:
Heavy dag på OSL i dag!

Ups pleier å ha 767 på cargo men er ikke sikker på om den går på lørdager

Re: Heavy dag på OSL i dag!

Er litt usikker, men tror ikke TuiFly nordic eller Novair bruker widebody i sommerprogrammet fra OSL. Tui har vel to stk 767, men de er vel bare innom på vinteren.

Heavy dag på OSL i dag!

Og Asiana går vel på Fredag kveld.

Men uansett så er det en fin dag for big birds på OSL i dag

S

Heavy dag på OSL i dag!

Så 744 fra Pullmantur nå. Fyller de virkelig denne til Palma? Er det ordentlig c på denne maskinen.

Er litt usikker, men tror ikke TuiFly nordic eller Novair bruker widebody i sommerprogrammet fra OSL. Tui har vel to stk 767, men de er vel bare innom på vinteren.

Novair har kun A321 på OSL. TuiFly nordic bruker bare 737-800 på sine ruter. Riktignok vært 767 i bruk på langruter vinterstid. Men med Thomson nå siste sesongene.

Novair har kun A321 på OSL. TuiFly nordic bruker bare 737-800 på sine ruter. Riktignok vært 767 i bruk på langruter vinterstid. Men med Thomson nå siste sesongene.

Ok. Litt rart at ikke Tui/startour fyller større maskiner fra OSL til Palma osv, da det ser ut som de har 3stk 738 nedover samme dag fra OSL? Thomas Cook slynger vel sine A33x mellom ymse byer i Norden, rart ikke Tui da gjør det samme?

Uansett, håper noen fikk dokumentert dette i går,og det kommer noe snacks i bildeforumet :-)

Ok. Litt rart at ikke Tui/startour fyller større maskiner fra OSL til Palma osv, da det ser ut som de har 3stk 738 nedover samme dag fra OSL? Thomas Cook slynger vel sine A33x mellom ymse byer i Norden, rart ikke Tui da gjør det samme?

Utfordringen er å også fylle maskinene i lavsesongen. ;)

Ja, du er vel sikkert inne på fasiten der. Enklere å kutte ut noen rotasjoner med 738. Ser ut som dem har lånt bort SE-RFS til Thompson, da den flyr ut fra MAN, mens RFR flyr fra ARN.

og hvor blir det av alle bildene fra lørdagen da? Må da ha vært tjukt med folk oppå her ;-) ??

og hvor blir det av alle bildene fra lørdagen da? Må da ha vært tjukt med folk oppå her ;-) ??

Enig. Få ut noen bilder. Jeg vil gjerne se bilder av landingen til Pullmantur 747, DK822 som jeg var ombord på. Det var forøvrig en komfortabel flyging som jeg velger 10 av 10 ganger foran A333 til Thomas Cook.

Men må da være grunnlag for at de kan gjøre det og. TC kjører vel med fullemaskiner til Tenerife, Gran Canaria i vintersesongen. Ivertfall full de gangene jeg er ombord :)

Men må da være grunnlag for at de kan gjøre det og. TC kjører vel med fullemaskiner til Tenerife, Gran Canaria i vintersesongen. Ivertfall full de gangene jeg er ombord :)

Men de flyene er chartret og flyr bare noen ganger i uken. I tillegg flyr TC narrow-body til holmene utenfor den spanske og den afrikanske kysten.

Back