Heathrow 150307

VC-10

ScanFlyer Crusty
Medlem
Her er et knippe bilder fra 4 timers opphold i finværet på Hatton Cross ved Heathrow!

Aeroflot A321 tar seg flott ut i de nye fargene:

Aeroflot_A321-200.jpg

Air Canadas 767 er det kanskje ikke så veldig mye lenger vi får se?
Air_Canada_B767-300.jpg

Air Jamaica A340 i spreke farger:
Air_Jamaica_A340.jpg

Air New Zealand kom med både B 747 og 777 i løpet av et par timer:
ANZ_B747-400.jpg

ANZ_b777-200.jpg

Hadde egentlig tenkt å unngå BA i denne presentasjonen, men den flotte B 757 kommer jeg ikke utenom:
BA_B757-200.jpg

bmi-logoen gir godt fargespill i solskinnet på denne A 319:
bmi_A319.jpg

A 320 og 321 fra bmi i STAR-farger:
bmi_A320-200_STAR.jpg

bmi_A321-200.jpg

...og til slutt fra bmi en liten mini fra Brasil:
bmi_erj_145.jpg

Et nytt bekjentskap for meg var clickair fra Spania:
click_A320.jpg

Croatia A 319:
Croatia_A319.jpg

ElAl B 767-300 hadde jeg merkelig nok ikke på brikken fra før:
ElAl_B767-300.jpg

Emirates kom med en stor B 777:
Emirates_B777-300.jpg

Særlig flottere en 757´eren til Icelandair blir det ikke:
Icelandair_B757-200wl.jpg

IranAir B 747 er kanskje ikke like velkommen i dag som for en uke siden?
IranAir_B747-200.jpg

Jat Airways B 737 er ganske anonym:
Jat_B737-300.jpg

Kuwait Airways A 340:
kuwait_Airways_A340-300.jpg

centralwings B737-400. Lurer på om det er LOT eller centralwings som opererer ruten til LHR?
LOT_737-400.jpg

Nok en ny for meg - MEA A 330:
MEA_A330.jpg

Denne er laaaang - Qatar A 340-600:
Qatar_A340-600.jpg

To SAS MD-80 i STAR-farger kom med kort mellomrom:

SAS_MD-80_STAR.jpg

SAS_MD-80_STAR_2.jpg

TAP sine "nye" farger tar seg godt ut på A 320:
TAP_A320.jpg

Turkish stilte også med A 330:
THY_A330.jpg

Transaero kom med B 737 - synd det ikke dukket opp en overraskende 747 :-)
Transaero_B77-500.jpg

Får ta med en amerikaner og da - United B 777:
United_B777-200.jpg

Og til slutt en lang A 340 fra Virgin som viser de nye fargene. Må si jeg likte de gamle bedre. Dette ble tammere:
virgin_A340-600.jpg

Og dett var dett for denne gang!

^_^ VC-10

Hva skal man si?? :clap :clap :clap
Takker for at du deler disse flotte bildene med oss.

Airbus 330. :smile2

Her var det så mye pent og skarpt at jeg bare må nøye meg med å si at dette var meget bra!

Herlige LHR Bilder, må ta meg en tur over igjen, sist jeg var der var det 09 landinger, noe som gjore spotting helt umulig

Originally posted by Scanor

Herlige LHR Bilder, må ta meg en tur over igjen, sist jeg var der var det 09 landinger, noe som gjore spotting helt umulig

Å neida Scanor, ved landing på 09L er spot B vist her en bra plass - bare husk å passe på anleggstrafikken til/fra T5.

Originally posted by VC-10
Her er et knippe bilder fra 4 timers opphold i finværet på Hatton Cross ved Heathrow!

Masse bra bilder, og hvis man ønsker seg mange fargeskjema på en gang så LHR heaven on earth.

Men står du på Hatton Cross VC-10 - du tar jo bilder av babord side på flyene? Hatton Cross ligger nord for centre line 27L, og da vi man bare få bilder av styrbord side ved landing på 27L (spot G i spotter guiden det er link til ovenfor). Jeg har en mistanke at du har beveget deg i retning Myrtle Ave hvis det er landinger på 27L (spot F), men det kan også være Eastern Perimeter Road (spot H) hvis det er før kl. 15 du har tatt bildene (ser ut som mange av bildene er tatt rundt kl. 12 på skyggene). Bildene fra Myrtle Ave er vanligvis lett gjenkjennelig med at flyene er lavere og bygning i området danner en bakgrunn i bildene.

Flotte bilder...enig at nye Virgin er kjedelig i forhold til den gamle designen... :angry:

Originally posted by LN-KGL
Men står du på Hatton Cross VC-10 - du tar jo bilder av babord side på flyene? Hatton Cross ligger nord for centre line 27L, og da vi man bare få bilder av styrbord side ved landing på 27L (spot G i spotter guiden det er link til ovenfor). Jeg har en mistanke at du har beveget deg i retning Myrtle Ave hvis det er landinger på 27L (spot F), men det kan også være Eastern Perimeter Road (spot H) hvis det er før kl. 15 du har tatt bildene (ser ut som mange av bildene er tatt rundt kl. 12 på skyggene). Bildene fra Myrtle Ave er vanligvis lett gjenkjennelig med at flyene er lavere og bygning i området danner en bakgrunn i bildene.

Det har du helt rett i LN-KGL. For å være helt nøyaktig, så gikk jeg ned og stilte meg på gressplenen sammen med de andre gærningene som står der. Flott i solskinnet. Det var ikke så trivelig i fjor da kraftige regnbyger herjet innimellom.
Synd de ikke har ei søppelbøtte der, det ser ikke ut inn mot hekken i bakkant. Det er nok ikke mange som gidder å dra på søpla si når de går derfra!

:colgate: VC-10

Du tok ikke tilfeldigvis et bilde eller to av Concorde-modellen som står i rundkjøringen på innkjøringen til terminalene?

Originally posted by Concorde

Du tok ikke tilfeldigvis et bilde eller to av Concorde-modellen som står i rundkjøringen på innkjøringen til terminalene?

Synes jeg husker en egen tråd her ang. den modellen, men jeg klarer ikke å finne den igjen...
Siden modellen nevnes her, kan jeg jo komme med status;
Det var ingen private som fikk æren av å kjøpe den. Modellen, som er en 40% scala, ble flyttet til Brooklands Museum i Surrey den 30. mars.
Det skal settes opp en ny modell i rundkjøringen, og det er opplyst å bli en Airbus A380.
(Kanskje den er på plass, for alt det jeg vet....).

Originally posted by Vede

Nice bilder.

Tenk å hatt slik trafikk på Sola Leorim. :colgate:
Da hadde det ikke blitt mye jobbing. Jeg er redd for at han da hadde gått konkurs.........

Back