T tar ca. 20-25 min fra Waikiki til HNL.. Spørsmålet er når du kommer fra OGG ?
Vi har bestillt en ferie til Maui i oktober men flyr fra HNL tilbake til SFO. Flyet går kl 07.00 om morgenen så vi tenkte å fly fra Maui til HNL dagen før. Dvs vi har kun en dag på Honolulu. Er det noen som har en anbefaling når det gjelder overnatting? er det grei skuring å komme seg fram og tilbake fra f.eks waikiki eller kan det være like greit å finne seg et hotel ved flyplassen når vi har så kort tid tilgjengelig? Hadde i utgangspunktet tenkt å overnatte med flyplassen, men ser ut som det er veldig lite som skjer i det området? Evt andre tips?
Hvor lønner det seg å bestille leiebil på Big Island Hilo? (pris,service,sikkerhet,eb bonus,forsikringer osv)
Hvordan er trafikk kulturen på øya (syns Oslo er stressende) og hva er det og se med en dag til rådighet?
Ja, problemet med Hilo er at det regner mye hele tiden. Skal du til Big Island er Kailua-Kona et mye bedre valg som base og kjøre ned til Kilauea og Hilo derfra... Fin tur...
Noen som har prøvd Hawaiian Airlines Airbus 332 ?
Jeg vurderer å ta meg en tur, men da jeg prøvde å søke opp priser til Hawaii på http://www.travelmarket.no/ var det ingen som inkluderte noen strekining med Hawaiian Airlines, kun Island Air Hawaii. Er Hawaiian Airlines så spesielt at det ikke kommer opp på slike flybilett søk ?
Det er vel for mye å tro på at de tenker å fly til Europa ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.