HASTESAK - NYC -> OSL

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Go aften alle kjente & ikke kjente.....

Prøver å hjelper Junior litt her hjemme med å finne billigste alternativet for å komme seg hjem på strekningen NYC-OSL rundt den 15. desember, om det er +/- en dag eller noe er ikke det farlig, men iallefall billigst mulig?

Noen som kan komme opp med gooooode forslag snarest ?

OBS! KUN EN VEI !! OG TRENGER EI HELLER VÆRE NYC-OSL DIREKTE !!

:thumbup

:laola

to 15 dec

22:55 John F Kennedy Int'l, New York LOT Polish Airlines, LO 27

13:30 F. Chopin, Warsaw

16:20F. Chopin, Warsaw LOT Polish Airlines, LO 485

18:30Oslo Airport, Oslo

4232DKK

Jøss, fant på noen som heter www.flyprice.no - hvilket jeg aldri har hørt om, priser med AA til kr. 3995,- med alle avgifter !

Link

:nor

Vet ikke hvor gammel Junior er jeg, men hvis han kvalifiserer til student-/ungdomsbilletter kan man kjøpe en tur/retur billett hos Kilroy av den fleksible typen, tegne avbestillingsbeskyttelse og avbestille returen. Koster 535,- i gebyrer, men man får refundert resten av returbilletten.

Originally posted by ENGM RAMP

OBS! KUN EN VEI !! OG TRENGER EI HELLER VÆRE NYC-OSL DIREKTE !!

Hvorfor ikke kjøpe en t/r billett og ikke benytte returen...? På wideroe.no finner jeg t/r med utreise 15. desember til følgende priser:

kr. 3552,- med AA/Sabena via Brussels
kr. 3651,- med SK via ARN

Alle priser inkl. skatt/bestillingsgebyr.

Originally posted by TOS

Jeg vil gjøre oppmerksom på at SN Brussels Airlines ikke lenger aksepter Sabena billetter. :hi2

Kommer fram til $573,- med Continental. (tur-retur) Ikke så værst men heller ikke best.

Hilsen,
Laurenz

Originally posted by laurenz
Originally posted by TOS

Jeg vil gjøre oppmerksom på at SN Brussels Airlines ikke lenger aksepter Sabena billetter. :hi2

Verden går så forferdelig fort fremover.....
;) :D

$471 med Delta fra JFK ... 3050 NOK ... airfare.com

Delta Air Lines 118 JFK-John F Kennedy New York USA CDG-Charles De Gaulle Paris France 15DEC Thu 07:30 Pm 09:00 Am
Delta Air Lines 8468 CDG-Charles De Gaulle Paris France OSL-Oslo Airport Norway 16DEC Fri 12:35 Pm 02:55 Pm

Your credit card will be billed for a total of USD $ 470.74.

Back