Har du benyttet US Airways' poengtilbud i First Class?

Har du benyttet US Airways' poengtilbud i First Class?

• Yes, jeg var tidlig ute og har allerede drukket og spist meg mett i First.

Votes: 12 27.9%
  • Yes, men jeg har foreløpig bare kjøpt poengene.

Votes: 10 23.3%
  • No way, mye annet å bruke cash på enn å drikke dyr champagne.

Votes: 21 48.8%

• Total voters
    43
  • Poll closed .
Kan man tyne mere morro ut av det, om man reiser på Business fremfor First??

Mindre moro. Forskjellen i pris er 1500kr, så hvis det er utslagsgivende så bør man kanskje vurdere en sykkeltur i stedet ;)
Å fly i biz er ingen spesielt god deal, siden det er mange kampanjetilbud i biz der man også opptjener bonuspoeng.
Selvsagt er noen ruter og destinasjoner kun tilgjengelig i biz, men det gjelder stort sett regionalruter.

Mindre moro. Forskjellen i pris er 1500kr, så hvis det er utslagsgivende så bør man kanskje vurdere en sykkeltur i stedet ;)
Å fly i biz er ingen spesielt god deal, siden det er mange kampanjetilbud i biz der man også opptjener bonuspoeng.
Selvsagt er noen ruter og destinasjoner kun tilgjengelig i biz, men det gjelder stort sett regionalruter.

Hehe point taken.. :D

Tanken var egentlig om man kunne fly mer, les lengre, for samme mengde poeng om man hoppa over på biZ.. Det er jo fortsatt ikke :crowded klassen..

Jeg skal uansett sette av noen timer av ferien til å lese hele "US airways dobbelpoeng tråden", mye god info å hente der!

Mangler et punkt i poll'en:
Vurderer sterkt å hoppe på toget, men har ikke somlet seg til å kjøpe poeng enda

:)

To interessante destinasjoner som kan være er aktuelle i C er Sør-Afrika (med Swiss som snart har ny C i hele flåten, lite F tilgjengelig dit) og Sør-Amerika som går for 100K mil i C.

Back