• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Har du benyttet US Airways' poengtilbud i First Class?

Har du benyttet US Airways' poengtilbud i First Class?

• Yes, jeg var tidlig ute og har allerede drukket og spist meg mett i First.

Votes: 12 27.9%
  • Yes, men jeg har foreløpig bare kjøpt poengene.

Votes: 10 23.3%
  • No way, mye annet å bruke cash på enn å drikke dyr champagne.

Votes: 21 48.8%

• Total voters
    43
  • Poll closed .
Kan man tyne mere morro ut av det, om man reiser på Business fremfor First??

Mindre moro. Forskjellen i pris er 1500kr, så hvis det er utslagsgivende så bør man kanskje vurdere en sykkeltur i stedet ;)
Å fly i biz er ingen spesielt god deal, siden det er mange kampanjetilbud i biz der man også opptjener bonuspoeng.
Selvsagt er noen ruter og destinasjoner kun tilgjengelig i biz, men det gjelder stort sett regionalruter.

Mindre moro. Forskjellen i pris er 1500kr, så hvis det er utslagsgivende så bør man kanskje vurdere en sykkeltur i stedet ;)
Å fly i biz er ingen spesielt god deal, siden det er mange kampanjetilbud i biz der man også opptjener bonuspoeng.
Selvsagt er noen ruter og destinasjoner kun tilgjengelig i biz, men det gjelder stort sett regionalruter.

Hehe point taken.. :D

Tanken var egentlig om man kunne fly mer, les lengre, for samme mengde poeng om man hoppa over på biZ.. Det er jo fortsatt ikke :crowded klassen..

Jeg skal uansett sette av noen timer av ferien til å lese hele "US airways dobbelpoeng tråden", mye god info å hente der!

Mangler et punkt i poll'en:
Vurderer sterkt å hoppe på toget, men har ikke somlet seg til å kjøpe poeng enda

:)

To interessante destinasjoner som kan være er aktuelle i C er Sør-Afrika (med Swiss som snart har ny C i hele flåten, lite F tilgjengelig dit) og Sør-Amerika som går for 100K mil i C.

Back