Har købt her i sidste runde og netop bestil: CPH-SK/C-MUC-LH/F-HKG-TG/C-ICN-LH/F-FRA-LH/C-CPH med afrejse i maj næste år.
Mon ikke vi også er klar hvis der kommer en runde mere![]()
Det er en ting jeg lurer på. Det står at dere kjøper 100.000 poeng (50+50 bonus) og så får dere F klasse på T/R asia.
Men når jeg går til miles&more kalkulatoren hos Lufthansa og prøver OSL-ICN står det at jeg trenger 105.000 poeng en vei, og 210.000 for t/r
Er det noe jeg misforstår her?
Se der ja, takk for svar. Lønner seg å bruke dividend når man flyr med stjernealliansen da.
Nope, jeg har ikke det fordi jeg ikke har snøring på sånn her og på ingen måter tør å hive meg ut i det heller. Hadde jeg hatt en mann som kunne sånn her skulle han fått penger og beskjeden "fiks tur til Hawaii/Australia/Amerika" :lol: (fristes ikke av Asia i det hele tatt).
1, Du vet ikke hva du går glipp av ved å utelukke Asia som reisemål - det er ingenting å være redd for!Nope, jeg har ikke det fordi jeg ikke har snøring på sånn her og på ingen måter tør å hive meg ut i det heller. Hadde jeg hatt en mann som kunne sånn her skulle han fått penger og beskjeden "fiks tur til Hawaii/Australia/Amerika" :lol: (fristes ikke av Asia i det hele tatt).
Hadde jeg hatt en mann som kunne sånn her skulle han fått penger og beskjeden "fiks tur til Hawaii/Australia/Amerika" :lol: (fristes ikke av Asia i det hele tatt).
Her er det vel first class det går i, og og ikke destinasjoner som første valg. Klart det også er ett poeng å komme seg lengst mulig, og men pga div regler så er det nord Asia som man kommer seg lengst vekk(dvs nyte flyturen lengst mulig) og skal man til US så er det vel dårlig med first i *Å å velge mellom?
Nope, jeg har ikke det fordi jeg ikke har snøring på sånn her og på ingen måter tør å hive meg ut i det heller. Hadde jeg hatt en mann som kunne sånn her skulle han fått penger og beskjeden "fiks tur til Hawaii/Australia/Amerika" :lol: (fristes ikke av Asia i det hele tatt).
Nope, jeg har ikke det fordi jeg ikke har snøring på sånn her og på ingen måter tør å hive meg ut i det heller.