Har data-avd til CO Christmas Table nå ??

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Har data-avd til CO Christmas Table nå ??

I forbindelse med at jeg tittet på seat map'en til deres 752 kommende desember, så fant jeg ut at de går fra rad 14 og neste er 20 !! :angry:

Så stjerneraden ( learjet ^_^ ) er da 21 og ikke 16 !!:drunk:

Re: Har data-avd til CO Christmas Table nå ??

Ser ut som det skjer noe med radene i midt i juni.

Sikker på at ikke serverne deres har trynet på grunn av dine ivrige prissøk da? :D

Det er ikke equipment change? Ellers så gjør de vel kanskje om på setenumereringen for at det skal være mer ens numrering per klasse.

Har kun sett på 752. Booker vel HNL i morgen, førjulstur, og vil også titte på EWR-HNL-EWR med deres 764... ( forresten herlig maskin :) )

Personlig tror jeg det sikkert er en snag i systemet. Fatter ikke hvorfor en hopper fra 14 til 20..

Heisann!

Det blir re-nummering av seteradene slik at det skal bli mere konsistent fra fly til fly. Vet ikke mere detaljer enda, men det er mulig noen paa flyertalk har dette?

Jeg skal se hva jeg kan finne...

Dag

De var nok edru .. Booket stjernerekka 21 BC t/r NYC i desember. Videre til HNL med 764 t/r.. Unnskyld CO, dette var for rart at jeg trodde på det først.

Men på 764 er alle radene der de alltid har vært..;)

Drar opp tråden igjen. Egentlig greit dette at stjerneraden er 21 enten det er 752 , 753 eller 737. :up:

Booket SFO og fikk 21 BC hele veien også på 738..

Tittet på 73G oog 735 og det er det samme der, bortsett fra der er det kun 21A+F som er topp seter siden det ikke er noe sete foran.. 21BCDE har ikke ekstra pitch..

jeg har også stusset over dette... Men man blir vel vant til det ;)

Tror du får en fin tur til HNL... Jeg fløy samme ruten via EWR i juli... Stor og lang maskin fra EWR, laaaang flight. Eneste negative på 764'en til CO er dårlig underholdning ombord (ingen AVOD) og ingen nødutganger bare bulkheads (som også er trange)
God tur!

Og med tanke på at de har begynt å ta betalt for "premium exit class" så aner man jo kanskje hvorfor de har harmonisert nummereringen også (burde vel luktet at det var ugler i mosen...)

Drar opp tråden igjen. Egentlig greit dette at stjerneraden er 21 enten det er 752 , 753 eller 737. :up:

Booket SFO og fikk 21 BC hele veien også på 738..

Tittet på 73G oog 735 og det er det samme der, bortsett fra der er det kun 21A+F som er topp seter siden det ikke er noe sete foran.. 21BCDE har ikke ekstra pitch..

LOL.. Stjerneraden er fortsatt rad 1 ;)

Back