Har Atlantic leid inn flere fly?

enml

ScanFlyer Gold
Ja... noen som kan svare på om Atlantic Airways har leid inn flere fly som kommer rundt på norske flyplasser de nærmeste dager?

Det veit eg nok ikkje før flya er på veg til molde i såfall, dei ligg nemleg inne med det "vanlege" så langt....

Skal halde augene opne!:)

Thanx! Yre da man! Sikkert en viss elg i Stavanger som også mener dette er av interesse:D

Originally posted by Leorim

Originally posted by enml

Thanx! Yre da man! Sikkert en viss elg i Stavanger som også mener dette er av interesse:D

Eg blir kalt mye rart, men elg ?:colgate:

Ja.... HE HE!:colgate: Er det ikke det det skal forestille avataren din da? Må da være en elg... for jeg nekter å tro at det er passfotoet ditt!:lol:

Ja.... HE HE!:colgate: Er det ikke det det skal forestille avataren din da? Må da være en elg... for jeg nekter å tro at det er passfotoet ditt!:lol:
mohaha, giraff kanskje?

Jeg håper at du ikke er elgjeger.....^_^

Ingen som har svart på spørsmålet ennå. Vi pleier å få Atlantic sine fly like over hustaket på ettermiddagen. Jeg skal prøve å holde litt øye med hva som kommer de nærmeste dagene

Tok et hastverksbilde av denne i Alta allerede dagen etter ulykken. Den fløy for Atlantic. Reg D-AWBA.

57.jpg

Jeg ser at de har omdirigert trafikken litt. I tillegg står en annen maskin i Frankrikke med ødelagt nesehjul pga feil som ble gjort av teknikere fra Swiss Air. Dvs at det er bare 4 maskiner som er operative hos Atlantic nå. Det tar minst 4-5 uker før den kommer tilbake i trafikken ...
Hvis man skal analysere trafikken på Vagar flyplass så er det mulig å finne ut at 3 maskiner betjener vanlige ruter, fjerde er sannsynligvis i Norge men når det gjelder nr. 5 og nr. 6 vet jeg ikke ... Kanskje nr. 6 var innleid kun for juni-septemer?

Den kom i en mail her tidligere, men det skal IKKE forestille meg ^_^

I forrige uke ble det utført flere flyginger med Sterling B 737-700 og på torsdag 12.10.2006 fløy det en hvit BAe 146-200 fra Flightline (UK) med reg G-FLTA inn og ut fra Molde lufthavn.

Espen

De var på MOL med Sterling 735 i forrige uke og Transavia 737W denne uken, noe som kan sees her: http://www.molde-airport.com/Boeing2.html. Så at de var her med Flightline i går ja, men tidspunktene passet særs dårlig med andre gjøremål, så det ble dårlig med bilde.

OY-RCB var her i dag tidlig. Gikk ruten BLL-BGO-MOL-BGO-BLL. Er det samme maskin som i ettermiddag flyr OSL-MOL-OSL?

Idag sto det ikke mindre enn 3 stk Atlantic Bae146 ved siden av hverandre på Sola,
mens nummer fire var på finale

Idag sto det ikke mindre enn 3 stk Atlantic Bae146 ved siden av hverandre på Sola,
mens nummer fire var på finale

Og elgen tok bilde?:question: :cool:

Back