Happy Torsdag

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Det e frykteleg tidleg........

Og opp så tidleg må man for å rekke nattflyet til CPH som har avgang 0635.

I dag går turen med SAS til Tyskland for forhåpentligvis en hyggelig weekend.

Måtte dere alle få den dagen dere fortjener! :)

BF:cool2

Morn morn fra Stavanger. Her går det i nattevakt.

Håper spotter'ene i OSL tar affære og får dokumentert de store fuglene på Gardermoen i dag.

Skal "bare" på jobb - men står da alikevel tidlig opp. Nå venter et par møter, litt kontorarbeid før vi avslutter dagen på italiensk vis hos Gino Valente. Ha en flott torsdag - her eller der!

God morgen fra DXB hvor SK 962 venter på å bringe meg en flight nærmere hjem, så bare to hopp til før et snødekt(!) Tromsø venter.
Fikk forresten prøvd EK i economy DXB-KWI t/r de siste to dagene, ikke verst å få servert et fullt varmt måltid i en 777 med flytid på 1:10!

Last edited:
God morgen fra Tananger

Etter at LN-MOW sendte snøfillene hit istede for Oslo, som Discus ønsket, så har det kommet en liten cm eller 2 med snø her. Og med temeratur på rundt 0 så kan det bli interessant å kjøre bil ut over dagen...

Idag skal jeg lære noe mer om utstyret her på jobben.

Ha en fin dag forumister :)

Mornings fra Oslo!
Ny dag - nye muligheter!

Skal en tur på skolen kl. 10.30, men ellers skjer det ingenting i dag :)

Ha en fortsatt strålende dag alle sammen! :up:

God morgen fra Forus!

Kaffekopp nr 1 mrd er tømt, snart på tide med påfyll før halve dagen går til med møter!

Kan bli en lang dag dette gitt! ^_^

Vel, ha en fin dag forumister! :)

God morgen formister!

Ny dag og nye muligheter. Nok en hektisk dag på jobb før man skal ut og representere arbeidsgiver hos en leverandør som ønsker å spandere mat og drikke.

Ha en fin dag alle sammen!

God morgon frå Trondheim!

Tilbake til snøvær og trønderland. Det er bare å fortsette det gode arbeidet -more to come! ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Go morn fra Trondheim #2

Her er det snø og rundt 0 grader-spennende !! :)

Idag blir det forholdsvis rolig,kun litt hjemmelekser etter kurs, og forberedelse til neste.

Ha en strålende dag folkens, i nord og sør :D :D :D

God morgen fra Oslo. På plass på jobb for dagens innsats med excel og power point. Og jammen ble man møtt av sjefen med svært gode nyheter idag :D I kveld blir det å skaffe litt ting og tang for neste ukes tur på ski til Makedonia

Også vil jeg gratulere Grandiosa med 30års dagen :nor Itillegg kan jeg konstatere at det er langt mer lønnsomt å drive med frossenpizza enn flyselskap :D

Last edited:
God morgen fra Oslo.

På plass på kontoret og koppen fra Grand Canyon Airlines er toppet med te.
Litt ør i hodet i dag; en bedre middag på Bølgen & Moi Tjuvholmen i går kveld ble i det hyggeligste laget på Barolo-siden...

Lite post i dag, så går rett i gang på dagens gjøremål.
To eldre saker og to ferske, for det meste insolvesrett og restrukturering.

Ha en fin dag!

God formiddag fra Sandvika,
Her går det unna i svingene i prosjektet. En travel og lang dag før returen over fjellet til SVG med SK4047 tidlig på kveldingen.
Deretter tror jeg at jeg tar helg.
Ha en god dag folkens.

God dag! Blir å trikke seg over til Majorstua om et par timer, slik at man kan ta fatt på sin første arbeidsdag på over 4 uker. Det påstås at jeg er savnet. Blir tøft å gå på 10 dager i strekk, men det kan vel være at man får tatt seg en avspaseringdag til uka for å ikke gå på en smell.

God morgen fra Chicago. Det er minus 10c ute og det er oppklrning paa gang. Nu venter en tur i trimrommet for aa bygge opp en appetitt til Ham&Eggs.
Ha en fin dag.

God formiddag/ettermiddag fra Tromsø! Her startet dagen med avlyst forelesning, og tiden har vel for det meste gått til lesing. Snøen har stoppet midlertidig opp og jeg kan melde om nydelig vær i nordens Paris! Til helgen skal det vel bli værre, men vi har jo alle bosatt oss frivillig her oppe så jeg kan nok ikke klage på det!
Ha en flott dag videre!

God ettermiddag fra Lysaker. Her har man vridd og vrengt på figurer og tall i hele dag, gymnastikken fortsetter i morgen. Kun 24t igjen til snuten settes mot Hemsedal sammen med mange hyggelige folk. Ha en fortsett fin dag.

G'morgen fra et frossent Atlanta -- -3 i skrivende stund. OK i solen,. men tror neppe det blir særlig over null i skyggen. Seattle Sounders-kaffekoppen er nettopp toppet opp, og jeg har så smått begynt på innboksen.

Fri i morgen og mandag, så vi har planlagt en utflukt til kysten. Varslet snøvær i morgen så jeg får håpe vi kommer oss avgårde før det setter igang på ordentlig... Omdirigering til Stavangerområdet er bestilt ... ;)

.. og i etasjen under sitter kona og banner over tegningene til Boeings nye fabrikkanlegg i Charleston hvor hennes firma prøver å få jobben med å installere det elektriske anlegget ... et skikkelig monster og Boeing har skikkelig dårlig tid ... ^_^

Back