• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Happy Tirsdag

LN-RPL

ScanFlyer Blue
Ønske dere alle en riktig god tirsdag.

Dagen i dag skal bestå i jobb fra klokka 0800. Nyoppstått og nå tår Mocccamsteren på og om bare få minutter er det nytrukket kaffe. Ellers så skjer det ikke mye annet her fra avelingen Tromsø.

I skrivende stund er det lette snøbyger og en liten bris fra nord. På flyspråker vil det si vind på 7 kt fra 070 grader.

Nok om det, ha en fortreffelig tirsdag alle:);)

Godmorgen fra AMS hvor turen idag gør hjem mod CPH med SK552. Som det ser ud pt så er det OY-KBH der skal flyve turen idag. Altid dejligt at flyve A321, som efter min mening er det mest behagelig korterute-fly. Håber ikke vinden i CPH giver problemer.

Havde håbet at få set lidt spændende fly, men skydækket er meget lavt og vinden kraftig. Bor ellers på et hotel hvor vi får flyene lige over os, men skyerne gør at vi kun kan høre dem :(

God dag til alle...

God morgen fra Stavanger og X74.

Stille og rolig morgen på bussen for meg og litt forum på mobil.

Blir ikke akkurat en rolig dag på jobb i dag. Litt etterslep etter å ha sykt barn i går og møter i dag, gjør at det ikke blir en daff dag akkurat.

Vel, ha en fotreffelig dag forumister :-)

Mornings fra Oslo. Trøtt, men på tide å komme seg på jobben, da noen har kalt inn til møter tidligere enn hva jeg foretrekker. I kveld har jeg også blitt lurt med på spinning av dama. Ha en fin dag

God morgon från Radisson Blue Scandinavia i CPH!

Här blåser det en hel del vilket gör att min dag kan bli relativt intressant då jag skall arbeta med SK operations innan OY-KBK tar mig norrut till Stockholm igen.

Nu blir det en tur i poolen och därefter frukost innan pickup 0845. Ha en bra dag forumister!

God morgen fra Smestad. Straks går turen retning Husebyleiren og jobb. Møte kl. 9, som jeg håper ikke varer alt for lenge, ettersom jeg burde vært en tur i Asker rundt lunsjtider også. Går seg vel til tenker jeg. Ingen reiser på planen de nærmeste par ukene, så det er nå litt godt av og til det også.

God morgen fra OSL. Det samme kunne ikke bilisten som hadde parkert på midtdeleren ved E6 Karihaugen. Her er det ærbe til 2200 så noen kanner blir vel konsumert i løpet av dagen. Ha en flott dag folkens.

God morgon frå Trondheim!

Etter at core-zico starta brutalt på tortu... treningssenteret med løping kl 0600 i går, samt ein runde cage-ball i går aften, var viljen til å dra seg ut av senga i dag, noooooko redusert -men eg greidde å ramle meg ut av søvnen til slutt. Dagen byr på fullføring av gårsdagens prosjekt -om det er tid nok, og avsluttes med pakking for denne vekas tur. Tigerstaden next ;)

Ha ein fin dag alle saman! :)

Gooood mårning forum!

Undertegnede klarte på magisk vis å velte liket ut av senga tidlig nok, til å komme meg inn dørene på Elixia Kalbakken klokka 06.30. Etter sykling, styrketrening og enda litt mer styrketrening, samt frokost på Elixias regning, vendte jeg nesa nordover til de Romerikske flatmarker. Kontordag på Kløfta i dag og Excel for alle penga, pluss evt. Ad Hoc morro som kommer ramlende.

Må bare påpeke at Google logoen i dag er herlig, tok litt tid med leking før jeg skjønte hvem det er som hedres der i dag!

Lykke til med spinning Someone!

En god dag til dere alle!

God tirsdag morgen fra Bergen! Oppholdsvær og 2-3 røde på termometeret. Dagen skal gå med til skolearbeid, hjemmefra. Ellers ønsker jeg dere alle en riktig god tirsdag!

God morgen fra Oslo..
Da er en endelig klar for å sette kursen mot jobb, selv om det er ett par timer etter skjema.. Men bedre sent enn aldri, er det jo noe som heter.
Strålende vær er det også. Ønsker alle forumrister hjemme og ute en flott tirsdag.. :)

God morgen fra Nærsnes. Frokost først, så en omgang med snøfreseren etter nattens snøfall. Så skal jeg hente et rekommandert brev med, forhåpentligvis, mitt U.S. visum. Så blir det indretjeneste før pakking og avreise CPH og sete 0A til PEK.
Ha en fin dag.

En mindre happy tirsdag.

Her er man sykemeldt i et par dager, så da blir det moderering på heltid de neste par dagene :p

Ha en fin dag alle sammen!

God formiddag fra det juridiske fakultet i Bergen. Begynte dagen med spinning kl 7, så formen er nå nokså fresh. Blir en relativt lang dag på skolen med arbeidsgruppe og lesing.

Her er man sykemeldt i et par dager, så da blir det moderering på heltid de neste par dagene :p
Høres bra ut. Da kan vi andre ta fri. :p God bedring!

God formiddag fra Mosjøen. Da har prosjekt Relokalisering passert en viktig milepæl, for ikke å si leveranse. Iallefall er flyttelasset pakket ut av hus på Mo og stappet inn i nytt hus i Mosjøen. Nå gjenstår det bare å skru samme møbler samt å pakke ut av esker. Nå til helga blir det rundvask av gammelt hus før vi overleverer det til nye eiere og kan si farvell til snøhullet i nordøst. :)

Se på signaturen min. Det er ikke lenge til jeg skal ut på min første tur med Michael o'Leary sin gode gjeng.

Ellers er det en rolig dag på kontoret så langt.

G'morgen fra et lettere blaafrossent Alpharetta. Opptil flere blaa grader og en sur ving fra Chicagosibisrk herjer utenfor ...

Guttungen har nulltetime, saa tidlig opp ... Southern style biscuits koser seg i ovnen, og straks er det i gang med egg&bacon. Opplegg kickstart!

T-10 ... skal bli godt aa komme seg ut og fly litt igjen.

God morgen fra Washington DC, hvor jeg nyter "lottopremien" i form av et langt stopp.
Blir en rolig dag med seightseeing og muligens hockey i kveld.
Ha en flott dag.

Back