Happy søndag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Happy søndag:-)

God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Oslo leverte så til de grader i går…til og med værgudene var på vår side. Utrolig herlig når nesten en halv million mennesker feiret kjærligheten - enten i eller langs paraden. Nå en rolig morgen hjemme før det blir en tur ut til opphavet. Middag og vin i øvre del av Åsen i kveld. Happy er best.

Re: Happy søndag:-)

Morn fra Tønsberg. Minstemann er litt vel morgenfugl om dagen, men overlever med litt kaffe. Blir vel en tur til Hageland for å svi av litt penger på utemøbler i dag

Mornings fra Hvalstad. Merker litt at jeg bidro til salget til Aass i Drammen i går. Regn ute, så får ta et familieråd til frokosten for å finne på noen egnede aktiviteter. Ha en fin dag

God morgen fra Fæje, eller Fedje som det staves, dvs vi er ombord på Fedjebjørn, fra Fedje, den relativt nye elektriske Fjord1 fergen som trafikkerer sambandet. Vi er på biltur og sover i bilen, en VW Caravelle, så det er greit med plass og vi sover godt og behagelig. Jeg våknet og måtte tisse, kl 07.00 og da fant jeg ut at vi like gjerne kunne kjøre de 2,5 minuttene til kaia og bli med første avgang kl 07.30 Neste er ikke før 10.30 Når vi kommer i land kjører vi til Mongstad, ca 45min tror jeg, for neste ferge over Sognefjorden, så spiser vi frokost i fergekøen og på fergen. Vi kommer etter hvert til å bevege oss mot Florø, så da må vi via Førde. Ellers er det ikke noe konkret, vi kjører på lykke og fromme og hotellrommet har vi med oss. Det regner og skal regne stort sett de neste 48 timene. Ha en opplevelsesrik dag du også.

God morgen fra Kongsberg. Om noen timer går ferden til min søster som skal ha et avskjedsselskap for sin datter som drar til Australia i morgen for et halvt års utveksling i forbindelse med studiene. Svigermor til min søster er hobby konditor så det ble nok flere gode kaker å spise.

God formiddag. Kona ville på joggetur 08.30, så da ble vi ferdige med dagens trim. Har en diverse to-do liste som kan ordnes fra innsiden av huset i dag.

God formiddag fra Rivieraen,
Her regner det ikke , brunch er inntatt , bading next i havet , American Day er i landsbyen i dag og . Må opp å se litt på alle godsakene i løpet av dagen på torget her.
Senere i ettermiddag står seilflyging på programmet i Fayence.
Ha en fin dag.

God morgen fra Knausen. Lettere hangover etter en skikkelig Skagen-fest oss svigers.. Herlig gjeng.

Apropos herlig gjeng så er det middag i kveld ute på taket av Sommerro med en gjeng med raringer fra DXB som skal hjem i morgen.

God dag fra Oslo. Nattevakten var av det heller rolige slaget til like før dagvaktene tok over showet... Ble der en halvtime over vaktslutt... Hjelp. Satser på at kommende natt blir bedre. Men dette er jo veldig typisk gjerne, er det ikke? Nei får kanskje sove litt mer.

G’morgen. Etter gårsdagens maraton med langtur, tre bikkjer, 35 grader og heftig uvær, skal denne dagen for det meste brukes til å trykke reset-knappen på Svigerbeistets kabelboks. Og lade ekornflipper’n hennes. Ellers ingenting.

Valpeturen er overstått. Etter 5km i skauen er hun deilig sliten og ligger ved siden av meg her på terrassen. ‘Kun’ 25 grader sålangt, men det stiger fort nå, så kanskje vurdere å trekke inn til luftkondisjonerte fadiliteter.

Snart halvveis i langhelgen.

Hei fra Sandnes. Våknet på campinghytta i Egersund klokka 08:30 i morges noe som var litt tidlig tatt i betraktning nattens nachspiel som jeg mener var ferdig i halv tretiden. Men veldig greit å bare komme seg tidlig hjem etter å ha drukket en kanne med kaffe før avreise. Da jeg kom hjem hadde ikke kona stått opp en gang…

Resten av dagen tilbringes på sofaen og i morgen starter hverdagen igjen. Satser på juli måned blir rolig på kontoret.

Back