Happy søndag folkens

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Happy søndag folkens

Trodde ikke mine øyne når man kan skrive første "God morgen", trodde mange var på før meg.
God morgen fra Groruddalen, venter på et par episoder med Bonanza på TV2 - ha en flott søndag videre.

Jan

Re: Happy søndag folkens.

God morgen fra Hvalstad. Her ligger baconet i pannen, og snart er det eggenes tur. Middag hos de gamle i ettermiddag. Ha en fin dag

Firkløver og Nespresso her:-) Ettermiddagen tilbringes på Olavsgaard før det blir søndagstaco i kveld. Ha en bra en du også.

God morgen fra Clarion hotel Oslo. Her sov man veldig godt og frokosten var veldig god. :) Fikk byttet rom da en fest over oss tok helt av i går kveld. Filminnspilling av reality serie visstnok på hotellet. Temaet må ha vært fest... Utrolig god service å få nytt rom da. Ha en fin dag! :)

Re: Happy søndag folkens

God formiddag fra Arendal, fint vær i dag for en tur med to-hjulingen :) Vet ikke helt hvor jeg skal kjøre, mitt eneste krav fra turen er at det inneholder et stopp hos noen som serverer Hennig-Olsen iskrem. Ha en finfin søndag :)

Hei fra Kollen. Sen forkost er avsluttet og fire kilo røkte svineknoker ligger og putrer i øl og buliong.. For en lukt..

Dragen jobber med et prosjekt så her er planen ganske fleksibel sammen med barna fram til knokene skal grilles ved femtiden.. Søndager ass..

Vet ikke helt hvor jeg skal kjøre, mitt eneste krav fra turen er at det inneholder et stopp hos noen som serverer Hennig-Olsen iskrem. Ha en finfin søndag :)

De har på Bastøferga.

a34c4a7d8a0df631e6170557a1da86c2.jpg

G’morgen .. dagen startet igjen med å vaske etter eldstebikkjas løse mage ... ikke særlig hyggelig.

Selskapsreisen fylte 40 i går og måtte da selvfølgelig avspilles. Har samleboksen, så fortsetter muligens med nummer to i dag.

Ser ut som at jeg må vanne tomatplantene i dag også ...

God ettermiddag fra sør. Vært på en hyggelig lunsj med svigers og levert tilbake hunden som har blitt passet på i helgen, til den andres store lettelse - vært endel sjalusi da den ene har løpetid... Siden det er midlertidig tørke i F1 får man benke seg til med en pils og Indy 500 om noen minutter.

Ha en fin kveld!

Back