Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Sechzuan/kinesisk står visst på ønskelisten. Ha en aldeles fortreffelig helg[emoji2]
God morgen fra en av mine stambuler NYC . Fruen avlevert Macy's, jeg like bortenfor :drink
Fabelaktige Dinner i Stortingsgaten bør være kjent. Gode alternativer er Oriental i krysset Grensen/Arbeidergata og Beijing Palace i Pilestredet.
God ettermiddag fra Rett vest!
Ingen turban på denne karen, men det var virkelig et artig folkeliv i sentrum idag.
Helgen benyttse til forefallende og forberedende skjortevask til ukens Englandstur.
Ha en kramgod lørdag![]()
God morgen fra en av mine stambuler NYC . Fruen avlevert Macy's, jeg like bortenfor :drink
Godt kjent med Dinner og Oriental[emoji106] Men har ikke bestilt bord, så det kan hende det blir kusinen til Oriental; Mahayana. Duger den også...
Bra!
Har testet Mahayana ved et par anledninger, men syns den faller litt igjennom. Men for all del...
God middag![]()
Ble Oriental... Men noe må ha skjedd her, ikke samme standard som før. Nye eiere? Ny meny med mange skrivefeil, garderoben var avstengt og litt ruskete på toalettet. Maten var også sånn midt på treet. Sjømaten var OK, men klassikeren Pangpang biff var ikke slik som jeg husket den. Betenkelig...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.