• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Happy lørdag

LN-FHU

Superflyer
Happy lørdag

Riktig god mårn fra Tromsø

Mørkt , men overraskende mildt, 11,7 C kl .0640. Egentlig ganske deilig :spin:

Idag er det boligmesse å besøke, kanskje en plukker opp noen nyttige tips. Ha en flott lørdag alle sammen :nor

Replying to Topic 'Happy lørdag'

Glad lørdag morgen... Det er mildt i hovedstaden også. Dagen bringer et intervju/møte med en mulig vaskehjelp... Ellers skal det bli en rolig lørdag med mange aviser...kaffen er allerede klar!

Og tredje hilsen kommer fra sør. :p

Har endel skolearbeid jeg må få gjort i helga, men kan ikke si at inspirasjonen er tilstede... Er heldigvis dårlig vær og regn ute, så noe må jeg da klare å få gjort...

Da er det på plass med en hilsen fra Midt Norge:)
Trondheim byr på 11 grader og overskyet vær i dag.
Skulle være fine værforhold for å "knuse" Tromsø på Lerkendal:up:

Go' ettermiddag dere. En real nedtur å lande på Gardermoen i går når man kommer fra et solfylt Trondheim og 17-18 grader. Og trenden fortsetter idag, grått, grått og grått så langt øyet ser. Fysj. En liten pust i bakken før det blir opp i luften igjen på mandagen. Men før den tid er det fest og morro for alle penga. :musikk

Ha en god helg alle i hop. :hi2

G'morgen fra et solfylt Atlanta. Sitter og ser Spurs banke Arse-nal .. skal ta guttungen paa karneval etterpaa, og deretter blir det tur til Bestemor i Greenville saa det er nok lite haap om aa faa sett Middlesborough-ManU og Chelsea-Blackburn ...

God kveld må nesten jeg si. Sitter nå i en av Thai Loungene på BKK, og venter på boarding på LH783 som skal ta meg tilbake til Europa igjen etter et kort og hektisk opphold i Phuket siden onsdag. Ons-fre bestod av konferanse hvor jeg holdt 2 foredrag, og i dag har jeg for en sjelden gangs skyld tatt meg totalt fri, ligget på stranda, vært på SPA og bare blitt bortskjemt. Nå er det nesten et døgn med reise som står for døren før jeg setter beina på bakken på et sted meget sentralt i Norge.Blir hjemme til onsdag, og da er det retur til Thailand igjen, så her blir det "mil" .. :p

Hvorfor ikke bare bli i Thailand?

Originally posted by EB

Om det var opp til meg så skulle jeg det, men plikter kaller... Men jeg skal være en måned på neste tur.
Akkurat nå har jeg det forøvrig helt fortreffelig. Sitter mett og fornøyd etter et meget bra måltid( som alltid på LH), har fått kaffe og konjakk og funnet wifi sonen ombord og kan være på nett noen timer før jeg skal legge meg langstrak og sove til vi lander i Munchen i morgen tidlig. Har akkurat passert Calcutta kan jeg se på monitoren, men lurer på om vi sliter med motvind, da Groundspeed er knappe 800 km/t..
Men det å fly langt nå om dagen er jo bare en lek med så mye spennende underholdning som man kan finne på med alle de muligheter som gis.

...om man velger rett selskap!!!

Originally posted by Farmer

Originally posted by EB

Men det å fly langt nå om dagen er jo bare en lek med så mye spennende underholdning som man kan finne på med alle de muligheter som gis.

For de som flyr riktig klasse osv ja... Er vel fortsatt ikke så veldig mye å ta seg til bakerst selv om det er lang tur?

Originally posted by Exiz

Originally posted by Farmer

Originally posted by EB

For de som flyr riktig klasse osv ja... Er vel fortsatt ikke så veldig mye å ta seg til bakerst selv om det er lang tur?

Om du flyger med SAS så finns det plenty att göra i Monkey class. Detta gäller för många andra också.

Back