R Roxman ScanFlyer Gold 25 Feb 2007 #1 Gratulerer såå mye med dagen Hipp, Hipp Hurra!!!:clap :clap :nor :nor
LN-SSL ScanFlyer Gold 25 Feb 2007 #2 Gratulerer med dagen fra Nordmøre!!! (Nå tror jeg pinadø det er på tide å be "Fritjof Nansen" om å ta med skiene og gå videre...... ).
Gratulerer med dagen fra Nordmøre!!! (Nå tror jeg pinadø det er på tide å be "Fritjof Nansen" om å ta med skiene og gå videre...... ).
TOS ScanFlyer Mile High Club 25 Feb 2007 #4 Gratulerer så mye fra en midlertidig avd. California!:nor
EB ScanFlyer Inventory Medlem 25 Feb 2007 #5 Gratulasjoner fra Ris til Asker...måtte du bli vekket med frokost og gaver på sengen...:nor
wf145 at your service! 25 Feb 2007 #7 Gratulerer med dagen frå Ørsta , takk for at du har lagt ned såmykje tid og krefter på dette forumet og nettstaden!! :cheers: :cheers: :nor :nor
Gratulerer med dagen frå Ørsta , takk for at du har lagt ned såmykje tid og krefter på dette forumet og nettstaden!! :cheers: :cheers: :nor :nor
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 25 Feb 2007 #8 Grattis CK! Stå på! Du gjør en glimrende jobb!! :clap BF:cool2
Concorde BA Concorde Sep 1998 25 Feb 2007 #10 Gratulerer til begge to, og en spesiell takk til Christian som har gjort meg totalt avhengig av internett!
Gratulerer til begge to, og en spesiell takk til Christian som har gjort meg totalt avhengig av internett!
Dag Johnsen ScanFlyer Gold 25 Feb 2007 #11 Heisann, Stemmer inn med gratulasjoner fra en tidlig Søndag morgen i Houston...:USA :nor Dag
S Simen-MS Newcomer 25 Feb 2007 #12 Tusen takk for gratulasjoner, er nok ikke den største bidragsytern her men er ofte innom for å lese litt. Gratulerer så meget med dagen CK. Flott forum!
Tusen takk for gratulasjoner, er nok ikke den største bidragsytern her men er ofte innom for å lese litt. Gratulerer så meget med dagen CK. Flott forum!
D Dag Viking ScanFlyer Mile High Club 25 Feb 2007 #17 Gratulerer fra Stavanger med sludd i lufta :clap :clap
LN-FHU Superflyer 25 Feb 2007 #18 Gratulerer med dagen til begge to. Hipp hipp.......... :nor :nor :nor Takk for jobben du gjør med forumet CK.............:devot: :devot: :devot:
Gratulerer med dagen til begge to. Hipp hipp.......... :nor :nor :nor Takk for jobben du gjør med forumet CK.............:devot: :devot: :devot:
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 25 Feb 2007 #19 Grattis med dagen til dere begge. :cheers: Airbus 330. :smile2
CK ScanFlyer Mile High Club 25 Feb 2007 #20 takk for lykeønskninger - her i huset startet arvingen dagen 05:30, så det ble en lang bursdag. En stor takk også til ScanairForum-teamet - alle moderatorene, Finn Erik, Richard og Alexander for uhorvelig stor innsats. Carry on, men!:nor :USA :GER
takk for lykeønskninger - her i huset startet arvingen dagen 05:30, så det ble en lang bursdag. En stor takk også til ScanairForum-teamet - alle moderatorene, Finn Erik, Richard og Alexander for uhorvelig stor innsats. Carry on, men!:nor :USA :GER