• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hans Airways

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
De legger seg vel i samme leia som Flypop …. AOC kommer sånn ca oktober. Ingen business class, kun PE og underklasse. Fra UK til sekundære indiske flyplasser. Fargene minner litt om Jet Airways. Neppe tilfeldig. Men Hans Airways? Jaja, noe skal man hete ..


https://simpleflying.com/hans-airways-starts-hiring-crew/

The airline says its AOC application procedure is moving forward as expected. A proving flight is scheduled for October, and a launch date has been set internally. Like another startup airline known as flypop, Hans Airways is hoping to serve secondary airports in India from the UK.

The airline’s Airbus A330-200s will seat 281 people in a two-class configuration. However, operating on a low-cost model, there will be no business class segment. Rather, Hans Airways will have 73 premium economy seats in a 2-3-2 configuration and 208 regular economy with a 2-4-2 set-up.
 
Det er nok fordi Bayern prøver å late som de er en del av resten av Tyskland. Litt som med Bergen og Norge.

Det er motsatt: Bergen er en del av Norge som later som de ikke er det.

(Hilsen halvt etnisk bergenser :P )
 
Flyet "deres" skal være returnert til eieren, så kommer neppe i luften akkurat dette prosjektet
 
Back
Top