M Mr_Tupolev Newcomer 24 Oct 2007 #1 Har hangar.no tatt kvelden eller har de finansielle problemer? Eller er det bare meg som ikke kommer inn på www.hangar.no ?
Har hangar.no tatt kvelden eller har de finansielle problemer? Eller er det bare meg som ikke kommer inn på www.hangar.no ?
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 24 Oct 2007 #2 Neida, de lever, de bare jobber med å bytte layout på sidene sine.....Er straks tilbake tenker jeg Hold ut!
Neida, de lever, de bare jobber med å bytte layout på sidene sine.....Er straks tilbake tenker jeg Hold ut!
SK917 ScanFlyer Blue 24 Oct 2007 #4 ....nå er det strømbrudd i California hvor sidene ligger på server... dette kan bli spennende...
tabrenna ScanFlyer Blue 24 Oct 2007 #5 Originally posted by SK917 ....nå er det strømbrudd i California hvor sidene ligger på server... Click to expand... Bare ikke serveren har brent opp så.. :drunk:
Originally posted by SK917 ....nå er det strømbrudd i California hvor sidene ligger på server... Click to expand... Bare ikke serveren har brent opp så.. :drunk:
FlyHi ScanFlyer Crusty 24 Oct 2007 #6 Lige nu er meldingen på hangar.no: This Account Has Been Suspended Please contact the billing/support department as soon as possible.
Lige nu er meldingen på hangar.no: This Account Has Been Suspended Please contact the billing/support department as soon as possible.
SK917 ScanFlyer Blue 24 Oct 2007 #7 Originally posted by FlyHi Lige nu er meldingen på hangar.no: This Account Has Been Suspended Please contact the billing/support department as soon as possible. Click to expand... Helt riktig det men nu får de strøm om en times tid og to av våre andre domener er allerede oppe igjen
Originally posted by FlyHi Lige nu er meldingen på hangar.no: This Account Has Been Suspended Please contact the billing/support department as soon as possible. Click to expand... Helt riktig det men nu får de strøm om en times tid og to av våre andre domener er allerede oppe igjen