På OSL er det pr i dag SGH som handler Wizz, men de går over til Menzies mot sommeren.
Da bør DY finne seg ny handler på OSL.
På OSL er det pr i dag SGH som handler Wizz, men de går over til Menzies mot sommeren.
Da bør DY finne seg ny handler på OSL.
Hvorfor det?
Wizz Air kjører en "Ryanair-taktikk" der der de kjører handling hardt med bøter og straff om ikke får full prioritet. Det er pisken som gjelder i den type selskaper.
Dette går ut over de ansatte i handling og flyselskaper som da vil bli nedprioritert.
Har observert dette selv.
Jeg er bakkesnsatt og jobber med både Wizzair, Ryanair og flere andre. Pisk? Jeg har aldri følt det sånn.
Selskapene har kontrakt om utførelse av spesifiserte oppgaver.
Vi skal for eksempel sørge for å ta overvekt av de som har overvekt. Vi skal påse at passasjerene overholder håndbagasjereglee. Vi skal ta betalt for innsjekk hvis de har valgt online check in, men kommer uten å ha sjekket de. Enkelt sagt, vi skal følge reglene selskapene har.
Jeg skulle ønske flere selskap var like påpasselige med regelverket de selv har. Så hadde man spart seg for mye plassproblemer med håndbagasje for eksempel.
Mvh
Imm
Wizz Air kjører en "Ryanair-taktikk" der der de kjører handling hardt med bøter og straff om ikke får full prioritet. Det er pisken som gjelder i den type selskaper.
Dette går ut over de ansatte i handling og flyselskaper som da vil bli nedprioritert.
Har observert dette selv.
Da jobber du nok ikke høyt nok oppe i systemet. Wizzair sender ut mistery pax for å ta agentene/leverandørene. Så det MountainDew skriver over medfører riktighet, dessverre.
Å ta betalt for online check-in, eller OLCI som det også heter på fagspråket følges nøye opp av selskapet. Her blir det også fakturert ut bøter om ikke tallene stemmer overens.
Race to the bottom.
Da jobber du nok ikke høyt nok oppe i systemet. Wizzair sender ut mistery pax for å ta agentene/leverandørene. Så det MountainDew skriver over medfører riktighet, dessverre.
Å ta betalt for online check-in, eller OLCI som det også heter på fagspråket følges nøye opp av selskapet. Her blir det også fakturert ut bøter om ikke tallene stemmer overens.
Race to the bottom.
Og for DY, så er det kun fordel at deres handler også handler type Ryanair og Wizz. De ansatte får erfaring med tydlige klare regler, og får god erfaring i å håndheve.
S
Og hadde DY faktisk fulgt egne regler og ikke gjort unntak hele tiden så kanskje de også hadde hatt tilsvarende drillet handling som det konkurrentene får fra samme selskap. Blir litt å kaste stein i glasshus når man klager på at andre selskaper faktisk følger reglene sine og man ikke gjør det selv.
Er vel ikke DY som ikke følger egne regler, de har vel ikke egen handling
Er, iallefall en stund til, samme personal som sjekker deg inn enten du flyr DY eller W6