Hamburg...

Originally posted by BU662
Hmm,


Kanskje du har valgt den falske title for denne topic???:skep

Ups, sensommermørket har ankommet Trønderbyen......men nå skulle det være rettet opp
:devot:
 
Originally posted by MD11
Originally posted by BU662
Hmm,


Kanskje du har valgt den falske title for denne topic???:skep

Ups, sensommermørket har ankommet Trønderbyen......men nå skulle det være rettet opp
:devot:

Kanskje det var også fotballmørket ? :cool2

Nå blir det kort vei å se toppfotball for trøndere også - Norwegian x2 og da ender du her :lol
 
Er det flere nyheter på gang i morgen mon tro?

Tror disse slapp ut noen timer før de skulle.
 
LH flyr fortsatt et par ganger daglig med CRJ, gjoer de ikke??? Tre operatoerer paa en regionaljet-rute? Ja, hvorfor ikke ....
Ryanair blir vel nestemann med Torp-Lubeck .... Bring'em on!!!!
 
tidtabellen til LH er heller ikke så veldig bra for norske pax, så avhengig av hvordan tidtabellen til DY og 4U blir seeende ut, tror jeg LH vil ha store problemer på OSL-HAM.
 
ELENDIG tidtabell - her må DY selge seg billig for å få pax. Alt germanwings trenger å gjøre nå erå legge en avgang på en bedre tid, og de tar markedet.
 
Hvorfor legger alle seg på kveldsavganger osl-ham.. Flyr ikke LH og rundt ca 2030?
 
Germanwings åpner ikke for salg før i morgen 10. august kl. 17 - og da får en også vite tidene
 
Hamburg er en kjempehyggelig by...med et av verdens beste hoteller; Vier Jahreszeiten..:up:
 
Lufthansa CL flyr HAM-OSL-HAM
LH3150 10.30-11.55/LH3151 12.25-13.50 og LH3152 18.50-20.15/LH3153 20.45-22.10
 
Originally posted by CK
ELENDIG tidtabell - her må DY selge seg billig for å få pax. Alt germanwings trenger å gjøre nå erå legge en avgang på en bedre tid, og de tar markedet.

Men, det gjorde de vel ikke...
 
Norwegian sin tidtabell gjør det mulig å være på jobb for så å dra på ReeperBahn om kvelden/natta.
Kjøp en vei med DY og ta returen med neste morgen med German Wings.
Det minner noe om trafikken til/fra Las Vegas!

Spøk til alvor, her det naturligvis snakk om dagsutnyttelse av fly og crew. Faste kostnader har de jo så her det snakk om variable kostnader med en slynge til Hamburg og tilbake. Det trenger ikke koste allverden selv med dagens høye fuelpriser.
Folk reiser uansett idag bare det er billig nok.
Det er bare å se på de første og siste avgangene på dagen nå om sommeren. Her kommer det pax med små "snåttunger" og folk med grå hår og spaserstokker som man tidligere så på fly i mer normale deler av døgnet. Mitt inntrykk er at bare de siste par-tre år har reisevanene endret seg vesentlig blant folk.Det er ikke uvanlig å høre "sutre" unger på en 6.40 avgang SVG-BGO eller 6.15 SVG-CPH idag.
Slik var det ikke før!
Vel,vel, verden er i forandring-
 
Helt klart at dagsutnyttelsen per fly er viktig. Kan vi vente oss også red-eye flighter kanskje?
 
Back
Top