• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Halvveis til helg!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Tidlig men god morgen fra vestbygda!
Midtveis snart for alle heldiggrisene med standard ukedagsjobb, starten på en femnattsøkt (som på magisk vis er blitt til tre netter og en kveld, så både gullrekke og taco er innen rekkevidde!)for meg. Litt nettaviser over frokosten og så blir det en god tur etterhvert som det blir lyst. Ser for meg Kobberhaugen hvis snøværet holder. Skulle det gå over i regn, er nok lunch på byen mer aktuelt.
Feilfri onsdag ønskes!

Glad onsdag fra Ris. Hjemmekontoret åpner opp i dette øyeblikket - kaffe i koppen og de siste nyhetene lest/hørt. Skal ut i noen møter og da bruker jeg beina....så blir det påfyll av minst 10000 skritt i dag også. Ha en sprek onsdag!

God dag fra Cartagena. Rolig aften etter et par drinker på Plaza Trinidad. Litt av hvert å se på - men som vanlig høyt støynivå her i byen. På rusleturen hjem kunne jeg få hva hjertet måtte begjære, inkludert kokain.... Takket som vanlig høflig nei til det meste. Tar heller et glass urtete på kammerset. Ha en fin onsdag i gamlelandet eller andre steder!

God grytidlig morgen fra Stavanger. Frokost er fortært og nå nytes litt kaffe før turen går mot Sola og kontorering. Ute regner og blåser det, skikkelig grisevær er det.
Ha en bedre onsdag! :)

Zzzz fra GLA.
Oppe før høna fiser og ut på tur for en ny jobbperiode. Tror hun i innsjekken var like bevisst som meg da jeg fikk 'heavy' på innsjekket baggasje, etter både innsjekket og håndbaggasje var på vekta. Slik er det tidlig på morgenen.

Blir en lang layover i AMS før Transavia skal testes til TFS. Hadde det vert opp til meg, hadde jeg tatt direkteflyet senere i dag, men det blir for enkelt.

Ha en finfin onsdag folkens :-)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra trikken. Litt støl i ben og armer etter en hardøkt i sporet i går. Regn akkurat her, men skal man stole på Yr faller nok det meste som snø i Marka. Ha en fin dag

God morgen fra en regnfull morgen nord/øst i Oslo - klokken 06:45 så kom det godt med vann fra han der oppe - det blir ikke grønt denne gang - det blir glatt. Ha en god dag videre.

jan

Guten tag fra Lillestrøm. Flyttedag #1 i dag. Sykt praktisk å bare skulle opp heisen. Men en god del mekk, da man ikke har forberedt seg mest...

Ellers er det en hyggelig affære

Ha en fin en

Halvveis til helg, min rumpe. Her er det full fart til og med søndag.

Sol og fint her i dag, men gradestokken har ikke bestemt seg for om den vil være rød eller blå i dag. Muligens influert av talen i går. :p

Siden solen skinner så fint tar jeg med et bilde tatt for akkurat 12 år siden, i Greenville SC.

27624928_10154976140361036_1416068926188448648_o.jpg

Back