Halvgod Mandag fra Samui

God mandag fra en båt retning sørover. Helgardering i tilfelle malaria på destinasjonen er iverksatt. Godt at TriStar la igjen hvertfall litt Gin og en agurk

Skål!

IMG_0268.jpg

Mandag er det ja.. her griller man litt og har en rolig dag før det er ut på en glad-middag på favoritten Shooters i kveld (med en S foran H ja)

Tikket inn en mail fra SAS at upgrade var denied så ungene skal få prøve litt monkey-travel i morgen. Det er rad 30 og direkte til hovedstaden så de overlever nok.

87F6547E-3871-4758-999D-8A3AEC1EBCD0.jpeg

Mandag er det ja.. her griller man litt og har en rolig dag før det er ut på en glad-middag på favoritten Shooters i kveld (med en S foran H ja)

Shooters er favoritt her også, fra før jeg husker å ha spist der.
Ettermiddag fra studentbyen, her har det vært tilløp til brann i en annen leilighet tidligere i dag og barnevognmafiaen har fått tilsnakk av brannvesenet for å fylle opp gangen med slikt.
Ellers fredelig og rolig før arbeidslivet starter på onsdag

Last edited:
God morgen fra bartebyen. Jeg nyter stillheten på kontoret så lenge det varer.

Olavsfestdagene er i gang! Hva det er? Ikke sikker, men det er vanskelig å unngå å se at det er i gang, flagg og reklame for det overalt.
Ny i byn? Det er ein forhaldsvis brei-spektra kultur og musikkfestival. Noko av det med høveleg "høgverdig" innhald, men ikkje verre enn at Rasmus for synge om både tissefanten til han visstnok der oppe og pupp av ymse slag, på barnekonsert i Erkebipegarden...

God mandag fra en båt retning sørover. Helgardering i tilfelle malaria på destinasjonen er iverksatt. Godt at TriStar la igjen hvertfall litt Gin og en agurk

Skål!

]

Ja, jeg tenkte på deg og tok bare tre[emoji3] Også med agurk.

Sent from my iPad using Tapatalk

Heldiggris. Har enda ikke fått med meg Garden by the Bay. Tok en høyst ekstraordinær gjentagelse av en destinasjon da de hadde bygd Marina Bay Sands og de var et par andre severdigheter som jeg ikke hadde fått med meg i Singapore.... og så kommer de med Garden by the Bay. Trippelt besøk på en destinasjon er helt utelukket.

God formiddag fra tiggerstaden. Satser på både å få unna svømming og litt jobbing i løpet av dagen.

Ha en god en alle som klarer utsette prokastineringen idag.

Var innom Gardens by the bay for ca 3 uker siden
Flott der på kveldstid

Attachments

• Gardens by the bay.jpg
    Gardens by the bay.jpg
    433.1 KB · Views: 65
Back