Heldiggris. Har enda ikke fått med meg Garden by the Bay. Tok en høyst ekstraordinær gjentagelse av en destinasjon da de hadde bygd Marina Bay Sands og de var et par andre severdigheter som jeg ikke hadde fått med meg i Singapore.... og så kommer de med Garden by the Bay. Trippelt besøk på en destinasjon er helt utelukket.I morra bærer det til Singapore. For et drøyt døgns byferie.
God kveld fra Manhattan Beach - når en skal ut på jobbreise så er nok dette noe bedre enn Hønefoss
Gruff fra jobb. Altfor tidlig oppe - på plass 0545 og han som skal på opplæring stod allerede utenfor og ventet på meg.... Men men, får jo avsluttet 1345 da. Litt sliten. Og så lei av å ringe til Postens kundeservice for å spørre hvor i huleste de har gjort av pakken min! Nå letes det både på Grønland og Vålerenga, visstnok. Så da får jeg se da - om det blir ny ostehøvel, steikepanne og røreboller på meg eller ikke.
Ha en fin-fin mandag !
Kjipinguke på OSL. Fire nattvakter på rappen. Må vaktene gå dritfort unna. Ha en fjong dag![]()
Visste dere forresten at hvite dager er dager hvor man bare drikker hvitvin og hvitt brennevin? Det er jo derfor jeg drikker!
Kanskje noen flighter fra Rhodos?Skjer vel ikke noe der oppe på natta allikvel?![]()