HÆLJ! - god lørdag

Bergern

ScanFlyer Dusty
HÆLJ! - god lørdag

God morgen fra Trinidad, Cuba!
Her er det fantastisk tropenatt og ølet løper kjølig og lekent ned der det hører hjemme. Byen virker overdrevent oppskrytt, men jeg er ikke verre enn at det blir en "Duble of that tasty stuff. Yes with ice" til, også får vi evaluere senere.
Tror det blir en fin helg, jeg. Ha en du også! :)

Re: HÆLJ!

God morgen fra Sandaker. Her er dagen for lengst i gang. Brødskiver til arvingen og en lille Nespresso for far. Lørdag, så da kjører vi tradisjonelt, hvilket betyr Strøm-Larsen etterfulgt av vaffel hos Kaffegutta for far og sønn. Ha en fin dag

God morgen fra OSL! Venter på avgang til Budapest. En del tåke her nå, men det skal bli sol i Budapest. ☺
Ønsker alle en flott dag! 😊

God morgen fra Mallorca - frokost er inntatt, kaffen er nytrukket - kjenner varmen i det man setter døra til terrassen :)

Ha en flott helg videre.

Jan

God dag fra Gamle Oslo. Her er man i gang med kaffe. Kjøtt allerede kjøpt i går hos en tyrker på Grønland, slik at gjestene skal få en utmerket Beef Bourguignon i aften. Må vel også lage en god epleterte med Aroma-eple og vaniljekrem, for jeg skal servere Calvados også. Så det blir nok bra. Ha en fin-fin lørdag, enten det er hjemme eller langt borte!

God morgen fra Delft. Ble anbefalt å dra hit av resepsjonisten på hotellet, så da gjorde jeg det. Sol, men forholdsvis kjølig enda, men det er meldt opp til 15 grader, så det blir nok bra.

God lørdag videre! :)

God lørdag fra Trondheim.
Her er frokost og kaffe inntatt, og jeg skal straks begi meg ut på guttetur..... Huff....gruer meg allerede til i morra ;)
Ha en livlig lørdag

God lørdag :) Sola skinner faktisk, etter en uke som har bydd på minst 2,5 årstider :p
Hiver meg straks ut døra, for en liten økt på universitetet. Det er lite som gir meg mer julestemning enn eksamensstress!

God helg alle sammen!

God lørdag fra en disig tiggerstad. Er uvant å selv måtte stå for helgefrokosten. Egg har man glemt kjøpe inn og det er bare en liten skvett skummet melk igjen til å skylle ned knekkebrødet med kaviarmix. Får skylde på at jeg er åndsfraværende da jeg har fått 30 manglende statuspoeng hos BA på hjernen. En løsning kan være å ta inn på hotell de helgene jeg ikke er ute og flyr slik at jeg slipper slike irregulariteter.

Ha en god en alle som ikke plages av et fåtall manglende poeng.

God morgen fra Stavanger. Værstatus er overskyet og litt vind, litt for mye egentlig. Skikkelig Helgefrokosten er unnagjort, her var det bla. hjemmelagede havre rundstykker så har hatt en sterk og sunn start på dagen. Også denne lørdagen blir det håndballkamp, så det er bare å gjøre seg klar for avreise.
Til kvelden sendes ungene i sine respektive Halloween partyer mens jeg skal skremme vetet ut av Halloweenbesøkende smågodt knaskere. Jeg har en utendørs innretning med både lyd og lys som fungerer som et bakholdsangrep, det må jo bare bli bra...
Ha en flott lørdag :)

God formiddag fra art'otel Amsterdam. Lurer på hvorfor jeg ikke har bodd her før? Hmmm... Har muligens noe med pris å gjøre. Men veldig hyggelig hotell med særdeles god frokost som serveres frem til kl 11. Ble egg benedict og litt spansk skinke som start på dagen. Nå blir det sightseeing og shopping med madammen. Litt må man lide for husfreden.... Ha en aldeles fortreffelig helg både ute og hjemme[emoji4]

Goddag fra København.

Kl 15:45 går turen til Tokyo med SAS og derfra videre til Busan i Syd Korea med Korean Air. Hjemturen bliver på torsdag med Asiana til Shanghai og hjem med SAS igen.

Jeg trænger efterhånden til weekend, da jeg sidste uge og weekend var i New York og Boston hvor jeg kom hjem fra i tirsdags. Sådan er livet som "frequentflyer" jo.

God weekend til jer alle.

God aften fra Hong Kong. Nyter en mojito (!) i hotellets bar i 28.etg mens jeg venter på lysshowet som skal starte om ti min. Første gang i HK for min del, en interessant og spektakulær by med mye historie.
c6f87e5c1aa6591b737076559f1b9e32.jpg

God ettermiddag fra langt oppe i Sverige :)

Attachments

• instaweather_20151031_124103.jpg
    instaweather_20151031_124103.jpg
    348.2 KB · Views: 106
Back