Egentlig hadde jeg ikke tenkt meg til USA flere ganger, men så begynte jeg å lese Flyprat. Det endte med at jeg meldte meg inn på forumet, og det neste blir vel at jeg går for EBG til neste år. Takket være UA-salget i november så blir det i alle fall EBS i år.
Hater å fly, men elsker alt omkring. Flyselskaper, flytyper, flyplasser, reiseplanlegging, logistikk, lounger, flymat og det som hører med. Er ikke redd og liker både start og landing. Flere timer i førti tusen fot i et trangt sete med utsikt til et skydekke kan jeg imidlertid styre meg for. Trives best på turer under tre timer i Europa.
Nå har det seg slik at jeg lå på magen på sofaen en sen fredagskveld i november med Ipaden foran meg. Plutselig så jeg en booking på skjermen og etter nesten to minutters vurdering med krampe i bookingfingeren satt jeg med denne:
17.1. OSL-EWR UA 39 B757-200
18.1. EWR-SFO UA 394 A319
18.1. SFO-LAS UA 394 A320
21.1. LAS-EWR UA 1153 B738
21.1. EWR-OSL UA 38 B757-200
I følge sidene til UA er flyene innlands allerede helt fulle.
Har i alle fall med brukbart kamera, så jeg skal prøve å få tatt en del bilder.
Planlegger en natt på Manhattan på Courtyard New York Manhattan/ Midttown East
og 3 etter på MGM Grand Las Vegas
Hva vil dere ha dokumentasjon og bilder av? Regner med at beinplassen og maten i Y på UA39 er godt dokumentert fra før. Tar gjerne mot tips, men vi kommer ikke til å bevege oss ut av Las Vegas eller Manhattan. Mulig jeg poster live, men bildene kommer nok etter turen.
Hater å fly, men elsker alt omkring. Flyselskaper, flytyper, flyplasser, reiseplanlegging, logistikk, lounger, flymat og det som hører med. Er ikke redd og liker både start og landing. Flere timer i førti tusen fot i et trangt sete med utsikt til et skydekke kan jeg imidlertid styre meg for. Trives best på turer under tre timer i Europa.
Nå har det seg slik at jeg lå på magen på sofaen en sen fredagskveld i november med Ipaden foran meg. Plutselig så jeg en booking på skjermen og etter nesten to minutters vurdering med krampe i bookingfingeren satt jeg med denne:

17.1. OSL-EWR UA 39 B757-200
18.1. EWR-SFO UA 394 A319
18.1. SFO-LAS UA 394 A320
21.1. LAS-EWR UA 1153 B738
21.1. EWR-OSL UA 38 B757-200
I følge sidene til UA er flyene innlands allerede helt fulle.
Har i alle fall med brukbart kamera, så jeg skal prøve å få tatt en del bilder.
Planlegger en natt på Manhattan på Courtyard New York Manhattan/ Midttown East
og 3 etter på MGM Grand Las Vegas
Hva vil dere ha dokumentasjon og bilder av? Regner med at beinplassen og maten i Y på UA39 er godt dokumentert fra før. Tar gjerne mot tips, men vi kommer ikke til å bevege oss ut av Las Vegas eller Manhattan. Mulig jeg poster live, men bildene kommer nok etter turen.