• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

G'tirsdag!!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
G'morgen y'all her bortefra! En varm dag er over ... skjoent ikke helt - den er fprtsatt vaaarm. 33-34 grader og et par timer paa rampen paa ATL gjorde oss rimelig svette. Misunner ikke hun som maatte ta heisen med oss ti svette mannfolk i World's HQ etterpaa ... :cool:

Sitter aa hotellrommet og gjoer hjemmelekser .. jepp, vi har hjemmelekser! Rommet har kjoeleskap og traadloest internett saa naa sitter jeg her og surfer litt og hoerer paa satelittradioen. Kroger er raidet og kjoeleskapet er naa fylt med snacks og drikke.

Naa skal jeg knekke en oell og bearbeide bilder. Ren three-holer-serie kommer paa bildeforumet!

Paa bildet under, laerer unge MOW aa aapne en MD-11 lasteromsdoer ... ;)

Attachments

• door.jpg
    door.jpg
    67 KB · Views: 245
Kult!

G'aften fra Chicago. Hjemmealene kveld med bikkja igjen. Ble derfor knekkebroed og litt av brunosten SQ 777 tok med bort for en maaneds tid siden til middag.

Har kjoelt seg litt ned naa, en liten kaldfront har faatt oss ned i 25 varme i ettermiddag. I morgen blir det kunde moeter paa ettermiddagen, til Portland ved lunsjtider onsdag..

Morn fra Bergen. Her legges de siste finpussene på en konsulent-felle som skal brukes på en levrandør i morgentimene. Har ryddet mye brannmur og nå er det hjem. :)

-A

.. og hu og hei hvor det glimter og buldrer .... ingenting er som en skikkelig Atlanta-tordenstorm!

G'morning folks!
Sitter å tracker CO38 og jaggu ser det ikke ut til at kjerra skal lande på tid her i Oslo! Er allerede sjekket inn på row 16, så gidder ikke være på OSL før nærmere 09. Kunne se ut som den var full i BizFirst, mens det var ca 10 ledige bak.

New York melder på delvis skyet og 36+ midt på dagen idag *tørke svette*!

God morgen fra Oslo. Snart på vei ut mot Gardermoen der Norwegian skal ta meg til Bergen. Ikke like spennende reiserute som Thomas, med andre ord. Reiser tilbake til Oslo med SAS i kveld - og igjen irriterer det meg at det ikke går noen fly etter kl. 20.55/21.00 fra Bergen til Oslo...

god tirsdag fra STO. Litt lummert her i dag, så jeg tror det blir mere regn (ser ut til at det kom en liten skur tidlig på morgenkvisten før jeg kom meg ut av huset). Etter gårsdagens Grand Tour Scandinavia (OSL-CPH-ARN), blir det en stille dag på kontoret før det blir joggetur (om været holder) og en liten vask av kåken og kanskje et par episoder va MASH på den lille bærbare DVD-spilleren som jeg endelig har fått til å fungere.

Ingenting speciellt i HEL. Väntar på en tur till CPH den 19JUN till ett möte som jag tror är kort. Kanske man kan ta lite spotting på sidan om. Hoppas vädret blir bra.

Det rengnar i HEL för första gången på 3-4 uker. Härligt!

God morgon frå Ørsta! Her er regnet komt tilbake igjen, og no bøttar det ned. Kjenner at det var heilt unødvendig...:) Elles er det tidlegvaktveke, og det betyr opp klokka 0415 kvar dag...*gjeeeeeeesp*

God morgen fra Mosjøen!

Det er fremdeles grått og vått! Kan sola vennligst komme tilbake nå!!!!!
Er straks på vei ut døra, skal ned på hotellet og spise frokost sammen med overnattende crew før det blir personalmøte ved MJF, gjesp...
For de som vet hva jeg snakker om så er stikkord for dagens møte "PULS" :posty:

E!

God morgen fra Forus/Tananger,
Våknet til lyden av en kraftig regnbyge mot huset i 6-tiden imorges. Det var uvant.
Likevel gjør det godt å få noe nedbør nå. Plenen begynner anta farger som hører hjemme på østlandet i august/september.
Travel dag som vanlig , imorgen taes ukas tur til Dyce og torsdag til Lilleaker.
Vi skal få tiden til å gå denne uka og.
Ha en fin dag alle forumister.

God morgen fra København. Her her det meldt 25 grader og delvis skyet idag. Byggearbeidene utenfor er allerede i full gang så kanskje jeg snart skal komme meg på skolen selv å få gjort noe produktivt. Ikveld blir det selvsagt å se en fotballkamp eller to. Han en fin dag

God formiddag fra Nærsnes! Ikke noe spesielt på planen for dagen. Noe støvsuging kanskje, et halvtimes kurs på PC'en og i ettermiddag blir det hurtigbåten til Aker Brygge, spasertur til Schrøders i Waldemar Thranesgt. og tirsdagstorsk med JetBlue m.fl.
Ha en fin dag!

I dag har dagen startet med litt detektivarbeid - finnes fortsatt en del agenter der ute som man må passe litt ekstra på. I kveld skal det heies på Sverige, og i morgen er siste dag før ferien!

Heisann og god tirsdag!

Staar paa farten til et moete med Goodrich Landing Gear Systems i MIA i dag og det er vel like varmt nede i Miami som her i Houston... :cool:

Thomas, haaper du faar ha en fin tur over... og dere andre har en flott dag ogsaa... :up:

Dag

God for/ettermiddag fra hovedstaden... Inn Oslofjorden i solskinn i dag tidlig - etter mye bølger på sjøen i natt. Nå venter et par møter og så blir det en rolig og helhvit kveld!

Ha en bedre tirsdag!

God morgen fra Chicago. Varmt, men fuktigheten har heldigvis sluppet taket i dag, saa behagelig

I dag blir det kundemoete etter lunsj og en tur til Toyota forhandleren som ringte og sa at han hadde forlovet seg paa leveringen av vaar nye BETALTE bil...

Ellers rolig i kveld.

God tur til de hvite skos land, Dag og velkommen til US and A, Thomas

Sitter enn så lenge på Marriott EWR, _nesten_ 40 grader ute og iflg Weather Channel er det "Tornado warning" i New York State og Vermont frem til 10PM :lol:

God kveld. Da er jeg i Tromsø, som ligger badet i solskinn. Kjempevær, men ikke noen varme å skryte av. Skal på UNN på kontroll med min datter som skadet seg stygt i fjor høst, men som nå heldigvis er nesten helt restituert!

Sitter enn så lenge på Marriott EWR, _nesten_ 40 grader ute og iflg Weather Channel er det "Tornado warning" i New York State og Vermont frem til 10PM :lol:

Velkommen! Du faar finne bassenget og soake litt!

Her i Chicago er det ikke over 100F som i NYC, men alikevel godt og varmt uten den store fuktigheten.

Har vaert innom Toyota forhandleren og mottatt en maaneds forsinkelse paa Priusleveringen grunnet stor etterspoersel ^_^.

Kompensasjon: 1000 daler i rabatt paa bilen! Godtok det paa rappen. Levering er naa medio august

Back