Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 31 Jul 2015 #1 Grønn Propell reg-request Selv om jeg til vanlig har stålkontroll på flyregistreringene, har to stk "flydd" forbi 23. juli WF483 TOS-TRD 23. juli WF485 TRD-TRF På forhånd, stor takk :colgate:
Grønn Propell reg-request Selv om jeg til vanlig har stålkontroll på flyregistreringene, har to stk "flydd" forbi 23. juli WF483 TOS-TRD 23. juli WF485 TRD-TRF På forhånd, stor takk :colgate:
D Dreyer ScanFlyer Silver 7 Aug 2015 #2 Re: Grønn Propell reg-request Cecilie said: Selv om jeg til vanlig har stålkontroll på flyregistreringene, har to stk "flydd" forbi 23. juli WF483 TOS-TRD LN-WDH 23. juli WF485 TRD-TRF LN-WDH På forhånd, stor takk :colgate: Click to expand... Samme maskin på begge rutene.
Re: Grønn Propell reg-request Cecilie said: Selv om jeg til vanlig har stålkontroll på flyregistreringene, har to stk "flydd" forbi 23. juli WF483 TOS-TRD LN-WDH 23. juli WF485 TRD-TRF LN-WDH På forhånd, stor takk :colgate: Click to expand... Samme maskin på begge rutene.