• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Grilling & Spotting på OSL

viking1965

ScanFlyer Silver
Grilling & Spotting på OSL

Dagens arrangement i regi av NSFF ga rike muligheter til både å fylle magen og minnekortet :D.
Et suverent vær bidro også til både en flott ramme rundt arrangementet og fin og blå bakgrunn til bildene.
Takk til NSFF!

_DSC6470_web.jpg
Ikke akkurat fly som gir akutt hakeslepp. Burde kanskje flytte nærmere for lettere tilgang til matfatet:p
Håper noe faller i smak.

Re: Grilling & Spotting på OSL

Knall bra!! Likte Novair bildet meget godt:D Takk for et hyggelig samvær i dag.

pene bilder :) Stian: etter det jeg kan se i krystallkula mi så bruker han et Nikon D300 hus med et 80-400mm objektiv på :-)

Stian: etter det jeg kan se i krystallkula mi så bruker han et Nikon D300 hus med et 80-400mm objektiv på :-)
Kan bare bekrefte at krystallkula fungerer prikkfritt :p

Her er gjengen
Siden Nikon glimrer med sitt fravær (forbehold om nummer to fra venstre..) kunne jeg ikke dy meg..:colgate:
Ber om tilgivelse for at jeg har redigert en smule på bildet ditt, men balanse i bildet er viktig ^_^

Kjempe flotte og skarpe bilder :D likte spesielt godt vinklene som ble brukt.

Haha, genialt det siste der!

Men dette var en super bildeserie, skarpt og flott!

Hehe, fikk meg en god latter når jeg så det siste jeg også.

Siden Nikon glimrer med sitt fravær (forbehold om nummer to fra venstre..) kunne jeg ikke dy meg..:colgate:
Ber om tilgivelse for at jeg har redigert en smule på bildet ditt, men balanse i bildet er viktig ^_^

Like.png

:p

Han bruker Canon med Sigma linse ;)

Takk for kommentarer og takk til NSFF for et flott arrangement!

Takk for tilbakemelding og at du/dere kom, det var en hyggelig dag for oss alle sammen. :up:

Ellers en flott serie, der US var nydelig sammen med Novair. :spin

Skulle du hatt balanse i bilde kunne du erstattet Nikon objektivene med Canon L-glass.. en hel rekke med Canon glass er hva jeg kaller ett velbalansert bilde :P

Flotte bilder! :D Korean var desidert høydepunktet her! Med Thai på en god andreplass!

Back