enml ScanFlyer Gold 11 Mar 2007 #1 ATC-flyradar har fødselsdag! Mange gratulasjoner fra Molde til vår uunværlige radar helt!! Mange har inne har MYE å takke han for!:clap
ATC-flyradar har fødselsdag! Mange gratulasjoner fra Molde til vår uunværlige radar helt!! Mange har inne har MYE å takke han for!:clap
LN-MOW Flyklapper Medlem 11 Mar 2007 #2 Helt klart!! Mannen fortjener en :cheers: og en :cheers: og en :nor :USA :nor !
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 11 Mar 2007 #8 Gratulerer så mye , du har gitt oss et godt alternativ til skjermsparere og pausefisker !
Lennart ScanFlyer Rusty 11 Mar 2007 #9 Grattis med dagen til mannen som brakt hobbyen min inni en annen verden :clap :clap
G G-COLE ScanFlyer Gold 11 Mar 2007 #10 Gratulerer med dagen ja, - du har stått på og laget en "landeplage" som de fleste er innom og ser på ! Håper snart hele Norge er dekket ! Så nok engang, gratulerer med dagen , kos deg ! :clap :nor
Gratulerer med dagen ja, - du har stått på og laget en "landeplage" som de fleste er innom og ser på ! Håper snart hele Norge er dekket ! Så nok engang, gratulerer med dagen , kos deg ! :clap :nor
ATC-flyradar Traveler Medlem 11 Mar 2007 #15 Tusen takk for oppmerksomheten til alle. Aldern merkes - 56 år er ikke noe alder for en ATC flyradar - den ble oppfunnet før min tid :colgate: Jan
Tusen takk for oppmerksomheten til alle. Aldern merkes - 56 år er ikke noe alder for en ATC flyradar - den ble oppfunnet før min tid :colgate: Jan
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 11 Mar 2007 #16 Grattis med dagen Jan. :cheers: Airbus 330. :smile2
R Roxman ScanFlyer Gold 12 Mar 2007 #18 Gratulerer med vell overstått fra bydga Klepp^_^ :clap 18 minutter inn i ditt 56 år.. tiden går, bare 365 dage t neste gong. :nor:nor
Gratulerer med vell overstått fra bydga Klepp^_^ :clap 18 minutter inn i ditt 56 år.. tiden går, bare 365 dage t neste gong. :nor:nor
Trety ScanFlyer Rusty 12 Mar 2007 #19 Her kommer en lettere forsinket gratulerer med dagen fra Drammen! :cheers: