• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gratulerer med dagen !!

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
L

LN-HAT

Guest
Rart jeg kom med den først .....:cheers: For Flesland !!:nor

Ja vi får gratulere da, tar med et lite bilde fra et postkort som ble etterspurt her for noen dager siden....trolig først på 70-tallet fant vi ut...:)

har blitt litt forandringer da...

flesland.jpg

Ja, gratulerer til den fineste flyplassen i Norge.:D

Mye har skjedd siden åpningen i 1955

SK917: har du flere bilder fra Flesland på den tiden må du gjerne poste dem.:)

Finnes det oversikts bilder av hele flyplassen på den tiden?

Originally posted by Scandinavian
Ja, gratulerer til den fineste flyplassen i Norge.:D
Et lite spørsmål: Hvorfor er Flesland den fineste flyplassen i Norge?

Jeg syns området rundt, miljøet og utformingen. Min mening om dette kan jo selvsagt endres etter førstehånds besøk på flere flyplasser her i Norge, men sånn er det i hvert fall nå. Etter Flesland syns jeg Værnes er finest.

Grei nok forklaring? ;)

Hvordan er det med den stadige økningen på Flesland opp imot dens kapasitet?

Noen planer?

Gratulerer med dagen!:) Husker godt Flesland fra det postkortbildet der ja. Det ble noen turer til onkel og tante på sommerbesøk med BU's F-28 på 70-tallet...
I tillegg til at noen her synes Flesland er den fineste flyplassen, er jo Bergen en av de fineste byene i landet også da...., så fikk jeg sagt det også.:)

Back