TOS ScanFlyer Mile High Club 8 Nov 2006 #1 Da ser det ut som FBU4EVER har bursdag i dag, så her kommer mange gratulasjoner fra avdeling Tromsø! Jeg antar at det vil bli noe god italiensk mat & drikke i kveld...?
Da ser det ut som FBU4EVER har bursdag i dag, så her kommer mange gratulasjoner fra avdeling Tromsø! Jeg antar at det vil bli noe god italiensk mat & drikke i kveld...?
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 8 Nov 2006 #3 Gratulasjoner fra nabobygda, til gutten som vel er i :ITA for å feire
JetBlue ScanFlyer Gold 8 Nov 2006 #4 Originally posted by P.A. VIKING Gratulasjoner fra nabobygda, til gutten som vel er i :ITA for å feire Click to expand... Ja, FBU 4EVER er i Barolo og feirer der. Jeg overbringer med glede gratulasjonene, han er ikke "på nett" der nede......
Originally posted by P.A. VIKING Gratulasjoner fra nabobygda, til gutten som vel er i :ITA for å feire Click to expand... Ja, FBU 4EVER er i Barolo og feirer der. Jeg overbringer med glede gratulasjonene, han er ikke "på nett" der nede......
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 8 Nov 2006 #5 Gratulasjoner også fra han et par svinger lenger ut i fjorden - vælkømmen heimat på laugardagen
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 8 Nov 2006 #13 Grattis med dagen herfra også FBU4EVER. :cheers: Airbus 330. :smile2
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 8 Nov 2006 #15 Grattis med dagen! Håper du på den store dagen kan feire deg selv med en uuuutmerket Amarone og kanskje et lite (stort) glass Reciotto til la dolce!! BF:clap
Grattis med dagen! Håper du på den store dagen kan feire deg selv med en uuuutmerket Amarone og kanskje et lite (stort) glass Reciotto til la dolce!! BF:clap