LN-MOW Flyklapper Medlem 15 Aug 2007 #1 I noe jeg vet er en vanskelig tid, sender jeg varme oensker fra oss her i Atlanta paa den foerste av sikkert mange 49-aarsdager! Gratulerer med dagen, Ole Johan! :nor :USA
I noe jeg vet er en vanskelig tid, sender jeg varme oensker fra oss her i Atlanta paa den foerste av sikkert mange 49-aarsdager! Gratulerer med dagen, Ole Johan! :nor :USA
SK917 ScanFlyer Blue 15 Aug 2007 #10 Ja gratulerer med dagen Ole Johan! De beste ønsker for dagen! Hasn
O OJB ScanFlyer Rusty Medlem 15 Aug 2007 #14 God morgen Fellowship, Da er det min tur til å gratulere deg med dagen som navnebror. Håper du får en fin dag og at det byr seg en anleding om ikke så lenge til å treffes igjen. Hilsen Ole Johan
God morgen Fellowship, Da er det min tur til å gratulere deg med dagen som navnebror. Håper du får en fin dag og at det byr seg en anleding om ikke så lenge til å treffes igjen. Hilsen Ole Johan
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 15 Aug 2007 #16 Avd Costa del Regn i sør henger seg også med på gratulasjonene til vår feltforumprest! BF:cool2
FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 15 Aug 2007 #19 Mange gratulasjoner til en eks-Fornebuværing fra en annen! Nærsnes hilser.:hi2