MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 24 Feb 2011 #23 Dette var da et flott nytt forum Gratulerer med dagen LN-MOW :USA :nor Gratulerer med overstått dag til BSSW :nor
Dette var da et flott nytt forum Gratulerer med dagen LN-MOW :USA :nor Gratulerer med overstått dag til BSSW :nor
Stone ScanFlyer Gold Medlem 24 Feb 2011 #33 Slutter meg til det unisone koret. Gratulerer med dagen! :nor:nor:nor
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 24 Feb 2011 #37 Tillat meg å slutte meg til rekken av gratulanter i anledning denne store dagen! Måtte øllet være ekstra godt og kaldt (og ikke fra Ringbæsj) på denne store dag!! BF:cool2
Tillat meg å slutte meg til rekken av gratulanter i anledning denne store dagen! Måtte øllet være ekstra godt og kaldt (og ikke fra Ringbæsj) på denne store dag!! BF:cool2
HS-TLD ScanFlyer Silver 24 Feb 2011 #39 Lovlig sent, men slenger meg med her jeg òg....håper dagen har vært bra...Gratulerer med dagen LN-MOW!!
Lovlig sent, men slenger meg med her jeg òg....håper dagen har vært bra...Gratulerer med dagen LN-MOW!!