Gooooood mandag morgen Norge!

God Morgen fra et tåketungt Oslo. I skrivende stund sitter man her og diskuterer føre-var prinsippet....

Jaja, i dag skal rommet ryddes før det bærer ut og spille fotball.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen! :)

God morgen fra Oslo. Skole kl 09 og greier. En fin, myk start på dagen. Skadet meg i hofta på badet idag men borsett fra det en grei nok mandag for min del. Dagen byr på bl.a. redigering av råmateriale til TV-reportasje - noe som jo er gøy :)

Da ver jeg kommet til TRD. SAS utstyrte oss som kom forsinket fra OSL med en 100-kroners matkupong og nå er det bare å vente på neste flight. Fortsatt god dag!

Mandag formiddag i Krsand også!
Hadde en elendig natts søvn. Så her gjelder det å finne noen fyrstikker å sette i øynene for å holde dem åpne! Ikke nok med det så er det rett på møte etter jobb i dag. Tror det blir tidlig i seng i dag ja!

Fortsatt god uke!

BF:cool2

God formiddag fra Arna, seint opp i dag, det er absolutt ein av fordelene med turnusjobbing :) Sit og drikk kaffe, madammen og guttungen er på jobb/barnehage så er åleine heime. Skal på jobb i ettermiddag, ombordansvarlig på tog 610 (Sykeltoget Bergen - Oslo) og heim igjen i morra med dagtoget til Bergen, tog 601. Så det er min plan dei neste to dagane. Ha i flott dag alle sammen. :D

Gryynt .. fra Park Inn på OSL. Dette er skrekkelig tidlig. Sent i seng og tidlig opp. Ingen god combo etter en transatlantisk trip.

Nå går ferden siste biten til Mosjøen. Været? Har ikke peiling. Det er mørkt og vinduet lar seg ikke åpne.

Håvv våås Park Inn?

Skal prøve den lørdag til søndag før turen går videre til IAD

God formiddag fra kantina på ksat/spacetec (?) - billig og nødvendig på dager med foredrag fra medstudenter... :) straks må vi tilbake til nobs. Sukk.
Ha en flott dag, peeps!

Zzzzzzzz. God dag. Fryktelig trøtt i dag, etter helgens utskeielser. Har knapt vært så trøtt på jobb før og har vel delvis sovnet i stolen her, av og til. Rett hjem til senga!

God ettermiddag fra Nærsnes. Nettopp hjemkommet fra Brandbu, nå blir det en liten matbit før møte i klubben i kveld.
Ha en fortsatt fin dag.

God ettermiddag fra Oslo,

Ser ut som det blir en lang kveld på kontoret for min del... synes ikke det passer så bra da jeg er ekstremt trøtt etter helgen.

Blir det noe tid til overs i kveld får man finne på noe på sparket.

Nå, tilbake til rapportskriving...

En fin kveld ønskes alle!

Håvv våås Park Inn?

Skal prøve den lørdag til søndag før turen går videre til IAD

Helt kurant. Mye og sterke farger .... men senga var god. Frokosten var en litt mindre utgave av Radisson, men det er mulig at det var fordi belegget var dårlig. Men brødet er bedre på Radisson. Vikitig for en som meg som ikke får skikkelig brød hjemme. ;)

God lunch fra Chicago. Greit vær her i dag. Ett par kontordager før man setter kursen mot California.

God formiddag fra kantina på ksat/spacetec (?) - billig og nødvendig på dager med foredrag fra medstudenter... :) straks må vi tilbake til nobs. Sukk.
Ha en flott dag, peeps!

Du får gi lyd neste gang du er her, 14:00 er litt seinere enn vi vanligvis er innom KSAT-kantina, men jeg kan spandere kaffe oppe i (kaffe)baren i 3. :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Back