Gooooood mandag morgen Norge!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Ny dag, nye muligheter folkens. Venter på avløsning som er en drøy time unna. Så er det klart for en hel uke fri gitt. Det skal bli good. Grimstad neste...

Glad mandag! To dager på jobb før vi starter turen mot Boston i morgen ettermiddag. Core EB fortsetter med suksess - gått ned en størrelse i dress. noe som jo er motiverende.

Ha en bedre start på uken!

Siterer facebook-statusen min..

God morgen. Nei venta, stryg god. De e WAY TOO EARLY! Fæ*.
* Sensurert i henhold til gjeldene reglement.

Dere andre får hvertfall ha en god mandag!

Last edited:
Gryynt .. fra Park Inn på OSL. Dette er skrekkelig tidlig. Sent i seng og tidlig opp. Ingen god combo etter en transatlantisk trip.

Nå går ferden siste biten til Mosjøen. Været? Har ikke peiling. Det er mørkt og vinduet lar seg ikke åpne.

God morgen fra Stavanger!

Da ble det tidlig mandag morra blues på meg! 06.00 ville bikkja ut, hadde satt klokka på vekking 0620! En halvtime mindre planlagt søvn på kvisten er ikke bra :drunk:

Vel, nå er man da våken og kaffen er klar, så får man vente til de små står opp.

Dagen i dag vil bli tilbrakt på Egersund Sykehus, noe jeg ikke se frem til, men som man må.

Ha en fin dag forumister! :)

Nå går ferden siste biten til Mosjøen. Været? Har ikke peiling. Det er mørkt og vinduet lar seg ikke åpne.

Da kan jeg fortelle deg at det er omtrent 1m sikt. Her i fjerde etasje i terminalens vestblokk går flyene sin vante gang, bortsett fra en drøy CTOT til AGP ser dagen grei ut..

God tur til Mosjøen! :crowded

God Morgen fra Bodø. Her er det grått og øser ned, frokosten er spist og det er snart jobb.

Ha en fin dag!

God morgen fra tåkelagt Oslo. Arvingen har kommet seg avgårde til skolen og fruen er på jobb. Hjemme alene er digg noen ganger det også. Fridag og venter på at en megler skal se på leiligheten. Håper bare hun er mild og god og at prisen er skyhøy. Snuser som sagt rundt etter ny bolig, men Oslo er ikke akkurat gratis. Nå er det kaffe scanair og regninger som skal unnagjøres.

God morgen fra t-banen og linje 4..
Mandag er som vanlig den verste dagen i uka, men jobben kaller også på denne dagen. Satser på at man er hjemme til normal tid.

Ellers er det ikke så mye som skal skje denne mandagen. Ønsker alle forumrister en flott dag :)

Da kan jeg fortelle deg at det er omtrent 1m sikt. Her i fjerde etasje i terminalens vestblokk går flyene sin vante gang, bortsett fra en drøy CTOT til AGP ser dagen grei ut..

God tur til Mosjøen! :crowded

Jo takk - men nå er strømmen gått i tårnet, så dette ser morsomt ut ... hva sier staff om SK332? Nå har de begynt å rope kanselleringer og at 'alle avganger er utsatt' ... lovely ...

God morgen folkens! Ny dag nye muligheter! Kom på jobben 0645, var kø fra jeg kjørte ut på motorveien i Asker, og til Lysaker. Kjedelig. Som nevnt over er det nye muligheter på gang, kanskje ny jobb? Vi får se! Spennende blir det vertfall.

Thomas

God morgen fra Oslo. Tydeligvis at innkjøpsansvarlig for frokostbuffeen her på Får Season Bislett har vært bortreist for det mest egnede til frokost jeg kunne finne var en Red Bull og 2 biter Grandis fra i går........Vel vel, på tide å komme seg på jobb for arbeidsoppgavene står i kø. Årets nest siste fotballkamp skal også spilles etter jobb. Har også tremåneders jubileum med dama så da har vi funnet et god grunn til å drikke selv om det er mandag. :drink Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra Bergen. Etter en nokså slitsom helg er det ikke fristende med forelsening om 20 min. Men men, sånn er livet. Blir vel lesesal resten av dagen før en treningsøkt i kveld. Ha en flott dag folkens!

God morgon frå Tronheim :)

Ny veke, og litt solgløtt er her også. Fortsatt på plussida på termometeret, så ingen is på bilen i dag ;) Fortsetter det gode arbeid frå forrige veke, ellers lite forandra.

Ha ein fin dag alle saman!

G'mandag fra... eh, bussen, like ved OSL. Ikke bare er det første dag på jobb etter ferie, men jeg fant like gjerne ut at det passet og få gjort noe med noen rare lyder som kom når jeg bremset med bilen. Er nå på veg hjem til en to-timers turnaround, før det blir bussen tilbake til OSL og FedEx.

Ønsker folket en god mandag.

God morgen

Barna levert i barnehagen og avisene er på bordet. Litt frokost, før man setter i gang med dagen. Blir nok en tur ut for litt praktisk, ellers mest indretjeneste.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra Lysaker - en hektisk helg er over og kroppen er innstilt på mandag morgen. Straks noen møter i sentrum - ha en god ukestart alle sammen.

God mandags morgen! Nå er frokosten inntatt, så blir det litt skolearbeid til jeg begynner å bevege meg ned på bussen til skolen. Det er herlig å begynne sent på mandager! :cool:

Back