Originally posted by SK384
God morgen fra Alta.
Det har blitt mye fly og lite søvn siste døgnet. Var i Kirkenes i går en liten tur for å sensurere muntlig eksamen. Reiste bortover med WF930 ALF-BVG-BJF-VDS-KKN. Turen bort gikk fint. Returen i går kveld skulle gått KKN-VDS-VAW-BJF-BVG-HFT-ALF (flybytte i HFT). Det gikk ikke helt som planlagt. Vi strandet i Berlevåg på grunn av en feil med flyet. Første forslaget som kom opp var busstransport til Alta. Over 50 mil i buss på natten fristet ikke. Men til slutt ble vi sendt med WF936/WF1936 tilbake til Vadsø klokken 02.00 i natt, og videre til Alta med et av LCH78 sine nattfly som gikk 06.19 nå i morges. Var vel ikke i seng på hotellet før i 3 tiden og når taxien gikk 05.30 så ble det lite søvn. WF936/WF1936 måtte også en liten ekstrarunde. Det går vanligvis TOS-HFT-ALF-VDS. På grunn av det var behov for tekninker til Berlevåg så gikk den tilbake til TOS fra HFT for å hente teknikere. Stoppet i Alta ble sløyfet og flyet gikk i stedenfor til Berlevåg før det fortsatte mot Vadsø.
Så da rakk jeg akkurat hjem til ungene stod opp i morges. Neste gang blir det nok bil østover tenker jeg.
Originally posted by Desk pilot
God morgen-god morgen-god morgen!
Jeg har ikke vært på noen GO-presentasjon. Men jeg stusser litt over navnet/domenet: GoNow.no høres vel ikke helt bra ut?Burde det ikke vært et Yes der istedet? :lol
Originally posted by CK
Jeg tror vel det er slik at navnet ble bestemt før man hadde sikret seg domenet. Selskapet heter GO Now AS, men vi bruker GO i dagligtale
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.