Gooood tirsdags morgen!

Utflyttet

Ute på tur
Nest siste jobbdag i Australia og ting går på skinner enda. Tre uker på rad med minimalt med kriser... :)

I dag skal det ryddes ferdig i noe MySQL og resin, ellers skal jeg bare skrive masse tullball... ha en bedre dag. :)

-A

Opp med sola og på jobben før 07.00... Blir vel noe internt arbeid før jeg møte KOG til lunsj på Odonata - glær mæ!!! Ha en bedre tirsdag...

God morgen fra København. Sol og blå himmel her idag og det blir en tur på jobben idag. Ha en fin dag

Originally posted by ph-ndr

GAH! Sitter og floker ut billett-problemer her.

-A

Sånn da sier SQ alt er fint. Siten til SQ viser ikke hva de sier, i amadeus viser det meste dobbelt, på feile datoer og feil rekkefølge, og på papiret fra SQ ser alt rett ut. Det er mennesklig å feile, men når du virkelig skal pølse ting til, da må du ha datamaskiner. Jo fler jo bedre. :D

-A

Strålende morgen fra Tromsø

Hektisk dag i dag , masse å gjøre. Men kvelden bringer rolige former heldigvis,

Ha en fin dag :nor

God morgen fra Lilleaker,
Da er morgenens første øvelse over med SK4002 SVG-OSL. Friskt og kaldt på morgenkvisten i Tananger/Sola. Fin og rolig tur inn med -RRY.Noe skyet vest for vannskille , men det klarnet opp fra Hovden og østover.
Etter par kopper kaffe fungerer skallen bra og dagen går greit.
Sender med noen bilder fra den ballistiske banen over langfjella i morges inklusive morgenstemning på SVG.

Attachments

• DSCN1338.JPG
    DSCN1338.JPG
    129.2 KB · Views: 1
Originally posted by EB

lunsj på Odonata.

Odonota hørtes da mer ut som et eller annet apparat tannlegene bruker! Men du om det! hehe!

Nå er det 3 uker siden jeg kvalifiserte til EBG og kortet er ikke kommet i posten enda. Jeg er meget skuffet. Spesielt siden kjerringa kvalifiserte til EBS samtidig, og hun fikk kortet sitt i posten for ei uke siden. Hva er det egentlig med SAS?

BF:old

glad tirsdag! Da er Butikken åpen og Go kan begynne å selge. Spennende. Sjekk nettsidene på www.gonow.no. Selv synes jeg det ser ganske spennende ut (men jeg har jo sett det en god stund). Minst TO spennende produkter for flyfreaks - DC-3-flyging i Berlin og helikopter i New York...

God dag fra fra Lilletorget. Sitter her og kikker litt på GO - går inn på City og Roma. "Pris fra 2690". Så går jeg inn på "Les mer" - der det er generell info om Roma, ikke noe spesielt der. Så trykker jeg GO og jeg kommer inn på en søkemotor der jeg ikke finner Roma blant "opplevelser", men må på "Søk etter fly og hotell du ønsker å kombinere med denne pakken" - og der kommer plutselig alle byer opp. Dette blir da som et helt ordinært reisesøk? Nei - dette synes jeg var litt skuffende - hadde forventet at man kom rett inn i pakker og pakkepriser. Men så hadde jeg kanskje for høye forventninger? :huh:

God dagen, her er det grønt i dalene og nysnø på fjellet.

Det var en fin billedreportasje du laget OJB. Spesielt liker jeg at du skriver hva bildene viser. Du burde nesten ha lagt denne serien inn på Trip reports! :up:

det er litt forskjell på de ferdigpakkede og de selvpakkede produktene. Litt barnesykdommer i starten (Roma har vi hatt litt vansker med) - dette blir bra.

God "morgen! Ny friuke og avslapping :)

Har testet GO litt jeg også:
- Klikket på "City"
- Valgte "Helikoptersightseein i New York" og klikket "GO!" Pakken skal inkludere fly t/r, 3 netter på hotell og en helikopterutr på 5-7 minutter, med en pris fra kr 7895,-.
- Nå har jeg forsøkt diverse søk utover høsten, men ALLE resultatene viser en pris på ca kr 16.000,-! Og ikke nok med det, hotellet man får tilbud om har dobbeltrom UTEN BAD/WC!

Tror jeg heller setter sammen min egen pakke :)

Savner å få opp alternativer på hoteller, reiserute (får kun opp SAS direkte fra Køben), og ikke minst en hurtigsøkefunksjon som kunne ha funnet billigste pakketur for den aktuelle pakken. Er jo raskere å lage sin egen pakke med fly og hotell - helikopterturen er jo noe man fikser selv når man kommer til NYC :)

Back