• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gooood onsdags morgen!

Utflyttet

Ute på tur
Da var det nok en dag i paradis, og kansje jeg får svar i dag fra våre venner i MAF-TZ om jeg får plass ut i bushen på rett dato og kan bli her en uke til eller om jeg må farte avgårde i morgen eller fredag. Worst case så rekker de ikke å si i fra før jeg står i Singa eller Bangkok lørdag morgen, da blir det en uke på et av de to stedene... vi får se. :)

-A

Glad morgen... Etter en natt med mye vind og regn er det igjen håp om en strålende flott maidag... Ha en bedre onsdag - det kryper seg mot helg!!!

god morgen ja.. har oppe i nord så er man igang med morravakt nr uno av 5 :) Og siden jeg ikke drikker kaffe så drikker jeg en stripped Battery (battery uten sukker that is) :)

God aften fra Chicago! Leggetid snart, fruen og jeg har planlagt den store Australia/New Zealand reisen i kveld. Reiseruta er klar og vi gleder oss. Så var det bare å hente inn tips fra kjente :) (PM kommer ;) )

Ellers har vi over 20 varmegrader, Cubs kampen gitt til 15 innings i kveld, tapte på overtid 3-4 mot Pittsburgh

En god onsdag til alle :)

God morgen fra Tromsø

Grått/spredt skydekke og 5,4 grader i skrivende stund. Kl.0900 skal det doneres 450 ml blod til de trengende.

Ha en bedre onsdag :nor

G'day! natten har vært lang og våken med eksamens lesing. Som alltid burde men vel ha begynt å lese litt tidligere for å unngå lesenetter.... Man lærer aldri!

Glad onsdag! Solen skinner over Drammen og temperaturen er raskt stigende - dette blir en varm dag, men det blir ikke mye nytelse av det. Det er siste forelesning i Statistikk (MET8006 for de som er kjent på BI) før eksamen i kveld, og det er litt synd fordi det var nå dette ble ganske morsomt...:)

Ellers falt avgjørelsen i Konebiljakten 2007, vi endte opp med en 2002 Renault Laguna 1,8 Dynamique med 52' km på telleren. :cool:

Attachments

• 1_-780279540.jpg
    1_-780279540.jpg
    46.7 KB · Views: 13
Originally posted by Trety

Det er siste forelesning i Statistikk (MET8006 for de som er kjent på BI) før eksamen i kveld, og det er litt synd fordi det var nå dette ble ganske morsomt...:)

*GRØSS*

Originally posted by Trety

Glad onsdag! Solen skinner over Drammen og temperaturen er raskt stigende - dette blir en varm dag, men det blir ikke mye nytelse av det. Det er siste forelesning i Statistikk (MET8006 for de som er kjent på BI) før eksamen i kveld, og det er litt synd fordi det var nå dette ble ganske morsomt...:)

Ellers falt avgjørelsen i Konebiljakten 2007, vi endte opp med en 2002 Renault Laguna 1,8 Dynamique med 52' km på telleren. :cool:

You got mail

Originally posted by LCH78
*GRØSS*

Hehe, jeg skal vel ikke påberope meg å være noen superekspert, men etter å ha slitt en hel del med sakene i hele vinter gikk det opp et lys på semesterets eneste lørdagsundervisning for etpar uker siden (tar Markedsøkonom på deltid ved BI Buskerud) og dermed ble det straks morsommere... :cool:

God morgen fra København. Overskyet idag. Blir først til sykkelreperatøren for å skifte dekk og fikse en punktering da fordekket mitt er noe som ligner på slicks og etter 3 punkteringer på like mange uker for nok være nok....resten av dagen blir det skolearbeid. Ha en fin dag

God morgen fra Lilleaker,
Tidlig på'an idag og. Surt og kalt på morgenkvisten i Tananger.SK4002 kom avgårde på tiden idag fra SVG. Turen over fjellet gikk greit. Mesteparten av sør-Norge var dekket av skydekke imorges. Skylaget i høyere lag bar preg av sterk vind.
LN-BUE gikk på ruten imorges i motsetning til -683 som er vanlig.
Surt og kalt var det på Gardermoen også i morges, 5 grader , det er ikke mye å skrive hjem om.
På flytoget inn til Lysaker kunne jeg lese at hver 5 SAS flight var mer enn 15min forsinket ved avgang. Kanskje de trenger Janne C tilbake for å ordne opp i dårlig dispatch reliability igjen? Han fikk jo dette greit til på åtti-tallet.
Janne , come back.....
Ellers er det bare å kaste seg over dagens gjøremål.
Ha en fin dag

Attachments

• DSCN0944.JPG
    DSCN0944.JPG
    129.2 KB · Views: 11
Ingen god dag i Alpharetta .. skikkelig magasjau overnight, saa naa sitter jeg med Sprite og saltkjeks ...

Absolutt ikke i form til aa gaa paa jobb, saa det blir nok Slipp Jimmy Fri isteden ..

Back