• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdags morgen

SK384

ScanFlyer Dusty
Medlem
God morgen fra Kongsberg.

Stille og rolig morgen her i dag. Jeg skal avgårde og ta litt prøver om en times tid, men ellers ingen store planer for dagen utenom å skjøtte egentreningen.

Ønsker alle en fin fin dag.

God morgen fra L1. Kontoret kaller før det i kveld skal løpes litt i Marka. Ha en fin dag

God morgen fra København. Ble en god natts søvn og klar for en dag full av møter før man hopper på 1900 sleden i kveld.

Aiaiai .. onsdag allerede. Både airconditionen hjemme og programvaren i konas Subaru feilet i går, så det er vel snart på tide å komme seg hjemover. Heldigvis var begge garantisaker, så de ble fikset prompte. Men hva er det neste? Alltid noe som ryker når jeg er på reise med tilhørende kaos og drama ….
Velvel .. blir både kontorering og kake i dag ihvertfall.

Hei fra Forus. I gang med den første arbeidsdagen denne uken. Treningsøkt i kveld. Ha en fin en!

Morn fra Kolsås, hvor man kjører ny runde av en eller annen sykdom på junior. Heldigvis av typen hvor han sover 14t i strekk på natta i stedet for å våkne hele tiden, men greit om han kan holde seg frisk en stund snart. Drister oss nok til en tur på Meny, men blir vel ellers rolig dag

God formiddag fra Forus II ,

Her har vi passert DG2 i prosjektet og full steam forward. Med dagens nyheter om EU sitt forbud for import av Russisk olje er vi på full fart inn i en ny oljekrise med knapphet på hydrokarboner. Resultatet vil nok først bli merkbart med antagelig svært høye priser til kommende vinter.
Vel , i mellomtiden får vi sørge for å vårt bidrag til økt produksjon det nærmeste tiåret for å dekke opp Europas behov.
I kveld er det tid for møte og foredrag i LMS Rogaland.
Ha en fortsatt fin dag.

God ettermiddag fra Ris. Hva skjedde mellom første kaffekoppen og lunsjen som ble unnagjort for noen minutter siden??? Det er i allefall ikke stille og rolig i arbeidslivet…og godt er det. Et styremøte i kveld og siden jeg er ny lagt styreleder bør jeg vel forberede meg litt da. Nyt efta`n

God efta fra Lillestrøm. Jaggu er det ikke styremøte her også. Dog bare i Sameiet, men det er jeg som er "Narvestad" så jeg har måttet forberede en del.

Og så har jeg vært og fått sett til Speedbird båten og truffet de som steller den. Jeg har ikke tid til noe vask og vårstell, men det var det andre der nede som var riktig glade for å gjøre. Så da er vel alt i orden.

Ha en fjong dag

Back