Gooood morning, Molde...

Afternoon fra Hardanger.

Tunge skyer og regn fortsetter i dag.
Arbeid og middag unnagjort for i dag. Satser på en liten powernap før det blir fotballtrening i kveld, og 3-4 timer (ca 02:30) senere avreise til BGO. Prøver igjen å nå SK 236 i morgen for å plukke opp klistremerket som gir innreise til bjørnen i øst. Håper jord og stein holder seg unna veien i natt! Blir Go over fjellet og Plus på SK 267 hjemover litt senere på dag.

Ha en strålende dag folkens!

Yes!
Da er man sjekket ut hos legen, og ingenting galt annet enn at narkosen kan sitte litt igjen og gi meg litt groggy følelse i kroppen. Så ingenting galt i å fly i morgen!

Om jeg gleder meg til korttidsferie i Nice? Veeeeeeel, føler meg egentlig mer sprø tror jeg!

Sikkert derfor jeg drikker!

Moro med 11 flynerder på tur i morgen! Gleder meg til å treffe dere. Jeg er herren i sort om noen skulle lure.

BF:cool2

Toppers! Jeg stiller i hvit genser (om den tørker) og flytog-sekk. Finner meg i loungen fra 7:30. Sprø? Det er vi helt sikkert, merker jeg har store problemer med å forklare dette for venner og familie!

Toppers! Jeg stiller i hvit genser (om den tørker) og flytog-sekk. Finner meg i loungen fra 7:30. Sprø? Det er vi helt sikkert, merker jeg har store problemer med å forklare dette for venner og familie!

Da får du holde igjen flyet for meg og Cecilie (pluss hennes anstand) i tilfelle flyet fra KRS kommer sent inn. Jeg er ikke i form til å løpe dessverre.

Tror ikke det blir nødvendig å holde igjen 4703, for flyet som Bizflyer og jeg kommer inn med fra KRS som SK208, LN-RNN, er nemlig morgendagens partyvogn med vinger! Da blir det parkering på utland for oss, og så buss til innland, før vi må gå tilbake til utland. :p

Tror ikke det blir nødvendig å holde igjen 4703, for flyet som Bizflyer og jeg kommer inn med fra KRS som SK208, LN-RNN, er nemlig morgendagens partyvogn med vinger! Da blir det parkering på utland for oss, og så buss til innland, før vi må gå tilbake til utland. :p

Da nekter vi heller å gå i land, hehe

Trippel trumf i dag, hvilket passer fra med at lagrene hjemme begynner å minke.

Tror jeg var over MTOW da jeg gikk fra Kiwi i kveld. Måtte ha en pause på de 70 meterene fra butikken og armene har nå blitt noen cm lenger.

Ellers fikk "teknikkeren" jeg er både koblet opp nytt trådløst nett og EpleTV idag, så straks er skikkelig Netflix på plass

Back