GOOOOD Morgen - Forum

sail4fun

ScanFlyer Mile High Club
Forum medlem P.A.Viking ønsker forumet Goood Morgen.
og benytter anledningen til å varsle ferie fra 1500 ZULU.

Replying to Topic 'GOOOOD Morgen - Forum'

Melding motatt.

Her i GPT er arbeidsdagen slutt. Naa venter noen timers soevn i Hampton Inn's splitternye seng .... :zzz :zzz :zzz

Klaerene henger til toerk etter en saerdeles fuktig dftermiddag og aften ...

God morgon! Strålande sol i Bergen. Skal bli fint å sitte inne på kontoret i 8 timer.. :(

God morgen fra Oslo. Vanlig dag på kontoret før det blir fly&vin til kvelden. Ha en fin dag.

glad torsdag - i dag må det bli stor lunch, slik at all vinen som skal drikkes i kveld ikke går rett i hodet. SKÅL KOSMONAUTER!

Glad morgen... Yepp - lunsjen bør være solid før ettermiddagens/kveldens fly&vin. Ha en bedre torsdag - fredagen tar vi som den kommer.

Ahhh.... endelig mere beising av hus!
Og bord og meny på Südøst er bestilt for 8 (+2).Dette blir topp folkens!
God torsdag tilalle!:thumbup

Giiiiv Akkkkkt, og Goood morgen, Forum!

BF anmoder herved om korttidsperm fra DTG 061500 til DTG 092100.

Turen går til Farsund, og der skal det også nytes godt fludium og grillmat. Så med en uuutmerket utsikt over skipsleia forbi Lista blir det nok Skip&Vin på meg da!

Været er bra og det er utrolig mye lekker babes her i byen nå under Quartfestivalen. I tillegg er det handelens dag i dag, så da er kaoset komplett!

Da trer jeg av i ufarlig retning inntil neste postering!

BF:alien:
(Hvorfor er den eneste grønne smilyen merket "alien" nå som vi alle er militære her inne??)
:lol

9.8, 9.8:

Goooood morgen soldater!

Da var man tilbake på forum etter diverse problemer, feels good to be home again!

God vakt!

Goooooooood moooooorgon!

Jobbintervju och medical idag annars ingenting speciellt. Ha en fin träff på Südöst. I wish I could be there.

Originally posted by P.A. VIKING
og benytter anledningen til å varsle ferie fra 1500 ZULU.

Har ingen sagt det til deg? Ferien din er inndratt :)

Fredrikstad, 0950Z:

Status: Sol, skyfritt og 27C.

Plan for dagen: Sol & bad.

---End of bulletin---

Gooood morgen fra KRS.
Quart-festivalen setter sitt preg på byen!!
Var der i går, og det ble SENT eller tidlig, alt etter som.
:cheers:

Kom til å tenke på min sist tur i en coorporate jet. Premier 1. Kan da ikke være så mange av den i Scandinavia. Noen tips om reg el bilder? Var iallfall svensk.
Kos dere videre i sola folkens. Maycom scanner ble forøvrig bestilt i går. :up:

Glad torsdag. Regnet har akkurat kommet til Drammen med litt etterlengtet væske til jordbæråkrene rundt omkring her.

Tilbudene etter påkjørselen av V50'n har begynt å dukke opp, Bilia forlangte 11 høvdinger (inkl. bytte av baklykta), etpar av de andre ligger på ca. 6500 kroner (uten baklykta). Me fer sjå, visstnok kun ett verksted som har tid før jeg reiser på ferie...

Skyet vær på Risøya utenfor Tvedestrand. Men varmt er det. Er forresten tilbake etter et "lengre opphold" grunnet innloggingsproblemer +++.

Herlig med ferie.

Fine stadia der ja, har selv dømt på en to-tre av dem. Får kondolere med tapet, BU662.

Interessant blanding av engelsk og "originalspråk" på kartet også.

Da er klokken slagen, og jeg tillater meg å

Tre av i ufarlig retning!

God ferie skal være!

BF:cool2 som logger av sambandet nå!

...og her borte i vest vaaknet vi til til en regn byge for foerste gang paa over 2 uker....ellers er det akkurat 10 aar siden jeg traff den lille italienrinnen i Gate 34 paa FBU i dag.....ja soms aa mye startet det paa FBU....og jeg forlot ogsaa Norge fra gate 34......10 gode aar!!!

Gate 34 var en fiiin gate.... :up:

Selv forlot jeg landet offisielt fra Galemoen etter et halvt aars drift. Men siste turen fra FBU gikk fra gate 37, paa klappsete bak i en LH A320 uten utsikt ut .... :(

Originally posted by Trety

Glad torsdag. Regnet har akkurat kommet til Drammen med litt etterlengtet væske til jordbæråkrene rundt omkring her.

Tilbudene etter påkjørselen av V50'n har begynt å dukke opp, Bilia forlangte 11 høvdinger (inkl. bytte av baklykta), etpar av de andre ligger på ca. 6500 kroner (uten baklykta). Me fer sjå, visstnok kun ett verksted som har tid før jeg reiser på ferie...

Du har ikke vurdert å sjekke pris i Sverige da?

Back